Kpop & Kdrama


En zo krijgen we toch de 200 liedjes van CL te horen

1 like

Wth, dat Justin Bieber nummer was van CL?

1 like

Supercatchy en een verrassend goed debuut! Ik hoop dat ze het goed gaan doen :slight_smile:

1 like

Ik weet dat ik dit nummer vaak ga luisteren, maar ik vind het jammer dat BlackPink net als 2NE1 weinig tijdloze nummers met een videoclip uitbrengt. Vooral na al die jaren zijn van 2NE1 I Don’t Care, It Hurts en Lonely tijdloos.
Oh en het is YG en nu weet ik niet of ik het moet streamen :disappointed_relieved:

@anon76889665 Ik moest echt aan dit nummer wennen, maar nu zit het in mijn hoofd. Ik vond Sihyeon echt zo leuk in P48!

It hurts is zo goed!

Ik vind het refrein van dit nummer niet zo boeiend. Couplet en bridge zijn wel nice. Maar het nummer is echt 70% in het Engels joh!


Dit is mijn repeat track op het moment. Laat je niet afschrikken omdat het van Dreamcatcher is, het is echt een hele fijne laidback track met een hele goeie baseline.

En deze van Vromance, wat echt de meest underrated groep in kpop is als je het mij vraagt. Die gasten kunnen zó goed zingen! Hun live performances zijn flawless.

Oke onest opinion over black pink’s nieuwe nunmer.

Ik weet niet waarom maar elke keer voelt het alsof het bad bitch concept niet bij ze past… Ze zijn beetje zacht en proberen steeds mooi te zijn idk… Wil iets rouwers zien.
Nummer is echt iets wat op me moet groeien en dansje is beetje zoals de anderre… Mag van mij allemaal wel wat harder enzo… Outfits en mv waren wel echt super… Vind de anderre nummers van het album eigenlijk leuker.
Ik hoop dat ze net als anderre kpop groepen lekker verder gaan groeien en muziek echt hun eigen mogen maken

2 likes

Vind het nummer eigenlijk best wel leuk! Alleen vind ik hun dansjes altijd echt zo net niks. Lijkt alsof ze amper wat doen, als je het vergelijkt met de jongens groepen dan hebben die altijd best wel veel dans en moeilijkere dingen. En ik vind het stom dat hun refreinen altijd ook amper wat iets. Ze zingen 1 zinnetje en dan is er muziek en that’s it.

1 like

Ik krijg een beetje het gevoel dat ze de Bratz poppen van Kpop zijn :sweat_smile: Echt een merk. Na het nummer nog een keer geluisterd te hebben vind ik het echt heel underwhelming. Er zit een stukje in het refrein dat bijna identiek is aan " Tteugeowo tteugeowo tteugeowo like fire van Dudu dudu maar met minder impact.
En ik vind ze zeker niet slecht maar ook niet goed genoeg om die hype te verdienen. Als ik dan kijk naar zo’n groep als Everglow en wat die zouden kunnen doen met het productiebudget van YG dan denk ik toch dat BlackPink te weinig substantie heeft.

2 likes

Oke ik heb een vraag aan jullie. Ik krijg steeds reclame voor kpop feesten hier in nl. Zijn jullie ooit naar zoiets geweest. Ben echt nieuwschierig omdat ik er steeds meer zie langs komen en ze dat vroeger niet echt hadden ben ik benieuwd of het leuk is.

Nog nooit van gehoord ook! Maar klinkt interessant :grimacing:

BlackPink op Coachella en BTS die hun comeback stage bij SNL hebben. Ik roep het al sinds 2012 maar Kpop is eindelijk mainstream geworden.

1 like

Omg echt he same, als ik kpop nu vergelijk met toen ik begon is het echt gegaan zoals ik dacht. Nu kijken hoe dit kpop gaat veranderren want de fandoms zijn voor mijn gevoel wel al anders dan eerst Idk.

Maar dachten we dit toen ook niet? Met PSY en Girls’ Generation? Ik wacht het nog even af. Al zijn dit natuurlijk wel enorme prestaties

Ik vond BTS vroeger nooit zo boeiend qua muziek, maar ik moet zeggen dat ik hun nieuwe EP erg leuk vind!

Trouwens, als je nog een leuke drama zoekt om te kijken: ik vond Romance is a Bonus Book erg vermakelijk. En Lee Jong-Suk natuurlijk. :heart_eyes:

Grappig, ik heb juist precies het tegenovergesteld. Ik was een tijdje wel echt fan van BTS maar vind het nu niet zo boeiend meer. :grin: Maar moet er ook bij zeggen dat ik bijna alleen maar naar vrouwelijke groepen luister behalve Epik High & Vromance en ik vond juist het hiphop aspect van BTS erg leuk.


Wie heeft dit gisteren gekeken?

Ik ken die hele man niet maar wat een asociale klojo zeg! Om dat juist ook bij een fansigning te doen waar ze mogen filmen en dan naast zulke hondsbrutale vragen te stellen als een opgefokte paparazzo ook nog eens een andere fan van zn tijd beroven.

Ik heb het ook nog niet bekeken en ik vind het goed om kritisch te zijn, maar dit deed me denken aan die extreme zwarte Piet fans die in de Hema aan een 16 jarig meisje gaan vragen WAarOm zE GeEN zWaRTe PIeteN veRKopEn. Hallo, wat verwacht je dat ze tegen je gaan zeggen? Ik ga vanmiddag kijken en zal er ook wel aantekeningen van maken en misschien RTL wel mailen als ik het echt te ver vind gaan.

1 like

Statement van GWSN’s label

1 like