Kpop & Kdrama

Ik moet even wat kwijt, hahaha


Dit nummer is echt goed!
2 likes

Ja! Het is een veeel betere versie dan Kill This Love. Hij staat hier ook repeat :smiley:

1 like

https://www.soompi.com/article/1348263wpp/yg-entertainment-trainees-reportedly-looking-to-move-to-new-agencies

YGE loopt nu echt leeg. Hoe lang zal het nog duren voordat het failliet wordt verklaard? Ben benieuwd waar CL, Dara en BlackPink heen gaan mocht dat gebeuren.

1 like

Ik kan er niet over uit hoe goed deze groep is. Hun hele discografie is mijn jam <3

1 like

Ga je naar hun concert? :open_mouth:

ik denk het wel… T zou mijn eerste kpop concert worden maar ik vind ze echt heel leuk en volgens mij zijn ze live ook best sterk!

1 like

Haha heerlijk toch! Ik ben soms bang dat ik youtube heb “uitgespeeld” maar er zijn toch altijd weer 1000 nieuwe kpop videos te vinden waarmee ik me kan vermaken

1 like

Jullie wisten dit vast al lang, maar tegenwoordig zijn er zoveel Kdrama op Netflix! Gisteren heb ik het aanbod bekeken, zitten ook echte oude drama’s tussen zoals Coffee Prince. Heerlijk!


Ik ben nog steeds niet van dit optreden bijgekomen.

Nog een aanrader

Heh? Sulli is overleden. :pensive:

Heftig he :frowning:
F(x) was mijn gateway groep naar k-pop en volg hen nog steeds. Zij heeft de afgelopen jaren zoveel shit over zich heen gekregen, echt niet normaal. Ben er een beetje ontdaan van.

1 like

Ik had dit niet verwacht. Zeker sinds ze dit jaar weer muziek had uitgebracht en ze weer regelmatig op tv was.
De reacties die ze altijd kreeg waren wel heel gemeen, maar kennelijk deed ze zich sterker voor dan ze was.

Ja, ik vond haar nieuwe muziek ook echt heel tof. Wel had ze altijd iets heel fragiels over zich. En 1 van haar beste vriendinnen is Goo Hara van Kara, die dit jaar ook een poging tot zelfdoding heeft gedaan. Ik denk dat ze het al die jaren wel echt heel zwaar heeft gehad maar dat het met vlagen misschien beter en slechter ging. Ik vind het echt heel triest.

Ik ben in Berlijn en heb super spontaan (half uur voor de deuren open gingen) een kaartje gekocht voor Pentagon! Luister ze zelf niet echt maar het leek me wel heel leuk om m’n eerste K-pop concert mee te maken. Ben heeeel benieuwd! Whoo!

3 likes

Ah super leuk! Ik luister weleens naar een paar liedjes van ze. Helaas komen ze niet naar Amsterdam. Ben benieuwd hoe je het vindt. Veel plezier!!

1 like

Ja inderdaad jammer! Ben eigenlijk wel benieuwd of jij/jullie (degenen die actief zijn in dit topic haha) nog naar concerten gaan dit jaar of in 2020 in NL? :raising_hand_woman:t2:

Dankjewel!!:hugs:

Nee ik heb (nog) niks op de planning staan! Ik vind best veel verschillende groepen leuk, maar het komt er steeds niet van.

Ben ook wel benieuwd naar de anderen hier in het topic!

1 like

Leuk! Hoe was Pentagon? Ik heb zelf nog niks gepland (weet eigenlijk ook niet welke groepen allemaal naar Nederland komen) maar hoop dat Stray Kids in 2020 naar Nederland komt!

2 likes

Ah ja herkenbaar hoor! Dit was voor mij ook echt geheel toevallig. Goed voornemen voor 2020 misschien :grin:

1 like