Kpop & Kdrama

Wie heeft dit gisteren gekeken?

Ik ken die hele man niet maar wat een asociale klojo zeg! Om dat juist ook bij een fansigning te doen waar ze mogen filmen en dan naast zulke hondsbrutale vragen te stellen als een opgefokte paparazzo ook nog eens een andere fan van zn tijd beroven.

Ik heb het ook nog niet bekeken en ik vind het goed om kritisch te zijn, maar dit deed me denken aan die extreme zwarte Piet fans die in de Hema aan een 16 jarig meisje gaan vragen WAarOm zE GeEN zWaRTe PIeteN veRKopEn. Hallo, wat verwacht je dat ze tegen je gaan zeggen? Ik ga vanmiddag kijken en zal er ook wel aantekeningen van maken en misschien RTL wel mailen als ik het echt te ver vind gaan.

Statement van GWSN’s label

Oh jee, ik heb de eerste 20 seconden bekeken en ik denk dat het echt een enorme lijst aan aantekeningen wordt :face_with_raised_eyebrow:

Ok ik heb de aflevering bekeken en ik moet zeggen dat ik het niet helemaal slecht vind. Ten eerste kon men wel verwachten dat Ewout natuurlijk de negatieve kanten op zou zoeken. Dat doet hij vaker met zijn docu’s. Je kon ook zien dat hij expres dingen ging vertellen voor de shock, dat merkte je toen hij over Yonghjeng van Sinnie (ja, zo zei hij het echt) ging vertellen. Dat van GWSN was ook gewoon respectloos en ik denk dat hij misschien ook de reden van de erg beknopte AMA op Reddit met Lena is geweest. Het was erg ongepast. Mensen zonder toestemming filmen doe je gewoon niet. Verder had ik het ook te doen met dat Nederlandse meisje die door wilt breken. Je ziet nu al dat er misbruik van haar gemaakt gaat worden en dat er best shady mensen zijn die haar willen “helpen”. Ewout had misschien wel wat over Alex van Rania kunnen vertellen om het verhaal wat uit te breiden. Gemiste kans dus.
Over het gedeelte van plastische chirurgie heb ik niet veel te zeggen, behalve dat hij nog kon melden dat niet iedereen verplicht wordt om onder het mes te gaan, maar dat het wel aangemoedigd wordt.
Over het algemeen geen slechte aflevering, maar sommige dingen hadden uitgebreider gekund en sommige dingen hadden weggelaten kunnen worden. Het stuk over Jonghyun was niet uitgebreid genoeg besproken om echt relevant voor de aflevering te zijn. Sowieso vind ik het jammer dat Westerse media nu steeds die beelden gebruiken als ze de mindere kanten van de industrie willen laten zien. Tot 2017 kreeg je steeds alles van het ongeluk van Ladies Code te zien en nu dit steeds. Het is gewoon niet nodig. Als Ewout echt alles wilde laten zien had hij hier een tweedelige aflevering van moeten maken. Maar echt gedraag je de volgende keer niet als een loser die zich niet aan de regels van de signeersessie houdt ajb, want alles moet gewoon op rolletjes lopen daar.
Oh en nog iets: de Kpop industrie is niet beter dan de Amerikaanse of Nederlandse industrie. Er is een reden dat A Star Is Born, gebaseerd op de ervaringen van de actrices, al 4 versies heeft en steeds gemoderniseerd wordt, MeToo bestaat en in Nederland ook misbruik van hoopvolle acteurs en actrices bestaat.

Bom heeft volgende maand een comeback met Mamamoo’s Wheein als feature. Fucking nice. En zo snel al :grin:

2ne1 en Mamamoo zijn mn 2 favoriete groepen dus ik ben helemaal blij en verrast.

Ik verveelde me en bedacht net twee dilemma’s

Je mag 24 uur alleen maar constant naar 1 liedje luisteren. Welke kies je?
De “vervelende” liedjes:

• Gangnam Style van PSY
  • BarBarBar van Crayon Pop
  • BBoom BBoom van MOMOLAND

0 stemmers

En de volgende 24 uur mag je kiezen uit deze twee “hippe” liedjes:

• Boy With Luv van BTS
  • Kill This Love van BLACKPINK

0 stemmers

Ik vind Bboom bboom van Momoland leuker dan Boy with luv en Kill the love :joy: