Kpop & Kdrama

Hahaha ik ben het zo met je eens. Alles wat je zegt klopt gewoon. Alles was/is zo oneerlijk. Heb niks tegen Blackpink, maar ze zullen nooit zoals 2NE1 worden qua image en stage presence.

Ik vraag me ook nu al jaren af of Will.I.Am dat album nog heeft. Hoop echt dat als ze allemaal bij YG weg zijn Will.I.Am en Scooter Braun al die nummers aan 2NE1 geven om uit te brengen.

2 likes

Love dit nummer en Wheein stijl hier lijkt heel erg op de mijne dus ik ben geïnspireerd :slight_smile:

1 like

Bijna…
1 like

Hebben jullie de laatste foto’s van CL gezien? Ik maak me echt zorgen.

Volgens mij komt zij gewoon vrij snel aan? Kan me herinneren dat ze tijdens downtime ook vaak schommelde en het ook moeilijk vond om naast Dara te staan. Die outfit was ook echt niet flatterend.

Maar als je bedoelt haar algemene uitstraling, ja ik denk niet dat ze in de beste tijd van haar leven zit. Vindt het zo sneu, ze is echt zo’n goede performer en ik gun het haar zo :frowning:

In ander nieuws, hebben jullie het drama rondom Pentagon gevolgd? De groep heeft nu in 1 dag 3 dating “schandalen”,o.a. 1 lid heeft al 2 jaar een relatie met Hyuna en fans cancellen massaal hun fanevent tickets. Echt meer dan 500 :frowning: Zo kut.

3 likes

Oh echt? Nooit doorgehad. Ik zag wel dat ze al een tijdje voller was, maar ik zag er geen problemen in. Nu vond ik het wat “heftiger” lijken, maar het is idd waarschijnlijk de combinatie met de kleding.
Vind idd haar hele uitstraling niet “kloppen”.
Dat van Triple H vind ik zo dom van de fans. Hadden ze echt niks door? Was totaal niet verbaasd. Hopelijk slaat Pentagon zich hier doorheen, want gun ze alle succes

Dat van Triple H vind ik zo stom. Waarom zouden kpop sterren niet mogen daten.

Ik ben deze week besloten dat ik naar het concert van BTS in Amsterdam wil, weten jullie misschien waar ik nog betrouwbare kaartjes kan halen? Ik zou er best iets meer voor willen betalen (maar niet 500 euro…).

Omdat dan de fantasie die verkocht wordt geen fantasie meer is :confused:

Ik vind dat zo erg hè, laat die mensen lekker van het leven en de liefde genieten. Waarom zouden ze moeten wachten totdat ze 40 zijn? Ik hoop dat al mijn favoriete artiesten stiekem daten en plezier maken hoor

Ja, ik ook! Maar het is wat @Vaiana zegt, dat die fantasie dan geen fantasie meer is. En ik denk niet dat we buiten Korea echt beseffen hoe Kpop is opgezet qua verdienmodel en zo. Het is niet zo van “oh ik koop een album en een tshirt en misschien zo’n kek lichtstokje” maar fans kopen gerust een paar honderd albums omdat iedere aankoop ze een extra kans geeft in de loterij voor een fanevent. Dus dat gevoel van investering en entitlement richting een groep is echt gigantisch en hangt regelmatig op ( of over) het randje van een fetish -_-

2 likes

Ja dat vind ik echt bizar, ik speel dus ook Superstar SMTOWN en Superstar JYP (spelletjes eigenlijk, gewoon apps) en mensen geven daar zooooveel geld aan uit omdat je met een record soms kans maakt op een gesigneerd album of een concertkaartje inderdaad. Maar dat is niet eens een garantie, als iemand anders net wat meer uitgeeft of íets beter in het spelletje is ben je al de sigaar. Dat gaat oneindig door. :dizzy_face: Absurd.

Ik heb Superstar YG gedownload en het is zo leuk, haha. Ontdek ook allemaal weer leuke muziek.

Over nieuwe muziek gesproken, ik vind het nieuwe album van FT Island heel fijn!

En ik heb ook Red Velvet ontdekt (lekker laat). Ik vind Russian Roulette zooo leuk.

1 like

O leuk! Ik geloof dat er inmiddels nog meer versies zijn, volgens mij ook van BTS? Maar dat wordt een hele dagtaak om te spelen joh, haha

1 like

Wat is jullie favo album of ep tot nu toe van dit jaar? Ik heb gewoon nog geen heel album geluisterd :persevere:

Hoe kan je dat spelen? Lijkt me best grappig maar kan het niet vinden in de app store.

1 like

Bij Apple kan dat alleen in de Koreaanse Store, ik weet niet of ze inmiddels hebben toegepast dat iedereen van store kan wisselen maar toen ik het voor het eerst speelde moest je nog een Koreaans account in iTunes maken. Online staan een aantal tutorials maar als je er niet uitkomt wil ik wel helpen. Ik heb in het verleden veel accounts voor mensen van Tumblr gemaakt, daar kon je dan via een tag om vragen.

Misschien is het inmiddels veranderd en doe ik moeilijk om niks hoor, haha.
@Zompig heb jij het anders gedaan?

@mercurysummer @MayStorm Een vriendin van me heeft me geholpen, haha. Dit is alleen voor android though. Hier kun je de smtown-versie downloaden (De BTS versie kun je via de zoekbalk vinden). Je moet dan bij je instellingen ‘onbekende bronnen’ toelaten en dan laat ie het automatisch maar eenmalig toe. En dan installeert hij als een gewone app!

1 like

Ik heb geprobeerd van store te wisselen, maar moest toen m’n Apple music abonnement opzeggen. Heb ik het gedaan… doet ie het nog steeds niet. Haha.

Kijken jullie ook K-drama? Ik ben net begonnen met m’n eerste K-drama. The heirs. Opzich wel leuk, maar wel langdradig, haha. Er wordt de hele tijd ingezoomd op gezichten voor emoties etc…

Ontdekte net deze ondergewaardeerde groep met een hele vette clip en nummer.

Vromance “Star”

2 likes

Lekker nummer dit:

Is ook net als hun debuuttrack geschreven door hun leader Soyeon trouwens :slight_smile:

2 likes