Kpop & Kdrama

Ah, dat kan ik me goed voorstellen. Dat is echt heel erg rot! :open_mouth: Zag ook niemand het aankomen?

Baro had toch voor het laatst een paar “scandals”?

Zag trouwens vandaag bij de Media Markt dat ze Koreaanse albums verkochten. Spaar ze niet meer, maar vond het wel leuk om ze te zien liggen.

Kwam er net achter dat Ashley van Ladies Code ook een youtube kanaal heeft. Dus hier een lijstje van de kpop YT channels die ik heb gevonden

Ashley - Ladies Code

Amber - F(x)

Suhyun - AKMU

Weet iemand er nog meer?

Het kanaal van Jae van Day6 heet JaeSix :star_struck:

Edit: Sorry voor dubbelpost, ging niet helemaal goed haha

Ik heb eigenlijk geen flauw idee! Wel sneu dat het dan zo moet eindigen

Coco van CocoSori vlogt ook

Ik in ieder geval niet. :disappointed:

Is het vreemd dat ik deze cover leuker vind dan het origineel? En dit zeg ik als een BTS-fan.

1,054 votes and 213 comments so far on Reddit

Hebben jullie dit gelezen? Hopelijk is CL echt weg daar, want YGE deed zo weinig voor haar (en ik wil een nieuw album)

YG zuigt :frowning: Ik hoop dat ze weggaat, Dara meeneemt en ala Highlight ooit een nieuwe groep opricht met Bom en Minzy. Waar ze ook solo dingen kunnen doen.

Jaa allemaal naar Music Works ASAP!

Ik blijf 2ne1 zo tragisch vinden. Ze waren zooo goed in entertainen (Check hun concertvideos), hadden met Crush echt een topalbum gemaakt en waren destijds de enige groep van wie werd gedacht dat ze daadwerkelijk zouden kunnen doorbreken in de US. Dan heb je een YG die ze constant verteld hoe lelijk ze zijn en die alle support compleet wegtrekt na het incident met Bom (wat een fucking misverstand en medisch was) terwijl TOP en GD wel gewoon gesteund worden na hun echte schandalen.

En vervolgens vervangen door de nieuwe shiny groep. Blackpink is gewoon een slap aftreksel met een “mooiere” verpakking (volgens gangbare schoonheidsidealen), nieuwe Teddy muziek, met een berg aegyo erop geforceerd. Behalve Lisa hebben ze ook nauwelijks stage presence en Rose’s stem wordt net als die van Bom compleet vertiefd om een uniek geluid te krijgen…

Damn ik ben salty :sweat_smile: :joy:

#justicefor2ne1

Hahaha ik ben het zo met je eens. Alles wat je zegt klopt gewoon. Alles was/is zo oneerlijk. Heb niks tegen Blackpink, maar ze zullen nooit zoals 2NE1 worden qua image en stage presence.

Ik vraag me ook nu al jaren af of Will.I.Am dat album nog heeft. Hoop echt dat als ze allemaal bij YG weg zijn Will.I.Am en Scooter Braun al die nummers aan 2NE1 geven om uit te brengen.

Love dit nummer en Wheein stijl hier lijkt heel erg op de mijne dus ik ben geïnspireerd :slight_smile:

Bijna…

Hebben jullie de laatste foto’s van CL gezien? Ik maak me echt zorgen.

Volgens mij komt zij gewoon vrij snel aan? Kan me herinneren dat ze tijdens downtime ook vaak schommelde en het ook moeilijk vond om naast Dara te staan. Die outfit was ook echt niet flatterend.

Maar als je bedoelt haar algemene uitstraling, ja ik denk niet dat ze in de beste tijd van haar leven zit. Vindt het zo sneu, ze is echt zo’n goede performer en ik gun het haar zo :frowning:

In ander nieuws, hebben jullie het drama rondom Pentagon gevolgd? De groep heeft nu in 1 dag 3 dating “schandalen”,o.a. 1 lid heeft al 2 jaar een relatie met Hyuna en fans cancellen massaal hun fanevent tickets. Echt meer dan 500 :frowning: Zo kut.

Oh echt? Nooit doorgehad. Ik zag wel dat ze al een tijdje voller was, maar ik zag er geen problemen in. Nu vond ik het wat “heftiger” lijken, maar het is idd waarschijnlijk de combinatie met de kleding.
Vind idd haar hele uitstraling niet “kloppen”.
Dat van Triple H vind ik zo dom van de fans. Hadden ze echt niks door? Was totaal niet verbaasd. Hopelijk slaat Pentagon zich hier doorheen, want gun ze alle succes

Dat van Triple H vind ik zo stom. Waarom zouden kpop sterren niet mogen daten.

Ik ben deze week besloten dat ik naar het concert van BTS in Amsterdam wil, weten jullie misschien waar ik nog betrouwbare kaartjes kan halen? Ik zou er best iets meer voor willen betalen (maar niet 500 euro…).

Omdat dan de fantasie die verkocht wordt geen fantasie meer is :confused: