Kpop & Kdrama

Favoriete Twice liedje?

  • Heart Shaker
  • Knock Knock
  • Like OOH-AHH
  • Signal
  • What Is Love?
  • Cheer Up
  • Likey
  • TT

0 stemmers

En welke van Red Velvet?

  • Bad Boy
  • Rookie
  • Happiness
  • Ice Cream Cake
  • Red Flavor
  • Peek-A-Boo
  • Dumb Dumb
  • Russian Roulette

0 stemmers

Nog eentje. Welke van EXO?

  • Lucky One
  • Love Me Right
  • Call Me Baby
  • Growl
  • Overdose
  • Lotto
  • Ko Ko Bop
  • Power
  • Monster

0 stemmers

Edit: Ik moet echt met pijn in m’n hart stemmen haha :sweat_smile: Er zijn maar twee liedjes die ik minder leuk vind

Bij Twice kan ik echt niks kiezen… sorry :joy:

Ik heb Momoland vorige week ontdekt via Buzzfeed en FDE en ik vind ze echt heel leuk ^^

1 like

Speciaal voor jou een meerkeuze dan haha:

Welke liedjes van Twice zijn niet leuk?

  • Heart Shaker
  • Knock Knock
  • Like OOH-AHH
  • Signal
  • What Is Love?
  • Cheer Up
  • Likey
  • TT

0 stemmers

En nu ik toch bezig ben:

L, N of V?

  • L (Infinite)
  • N (VIXX)
  • V (BTS)

0 stemmers

Omg haha dat is superlief van je maar ik bedoelde eigenlijk dat ik niks van hen leuk vind :sweat_smile:

Mijn favo red velvet liedje is eigenlijk Be calm maar ICC is een goede tweede.

V heeft gewoon de beste gezichtsuitdrukkingen van alle idols.

Zingen jullie trouwens ook altijd gewoon gibberish mee met kpopnummers? Of leer je echt de tekst? Van de meeste nummer zing ik gewoon wat passende klankende maar van een paar pak ik wel echt de tekst. Alleen toen ik in Korea was draaiden ze kpop in iedere winkel en toen durfde ik echt niet mee te zingen.:joy:

1 like

Hahaha oh wat erg, zo kun je hem ook bedoelen inderdaad. :joy: Bedoel je Be Natural van RV? Want da’s toevallig ook mijn favoriete nummer! Was bang dat niemand die hier zou herkennen dus die heb ik maar niet ingevuld haha. Be Calm ken ik niet dus sorry als je die bedoelde. :sweat_smile:

Ik leer de teksten wel, schrijf ze fonetisch uit. Ben nu bezig met I’m So Sick van Apink en die lukt tot nu toe wel aardig. Na een aantal nummers gaat dat ook een stuk vloeiender hè?

1 like

Be natural inderdaad. Be calm is een nummer van Hwasa van Mamamoo (ook aanrader trouwens)

Ik check de teksten wel via color coded lyrics maar de paar nummere die ik echt ken zijn voornamelijk van 2ne1 ( Missing you, Lonely, I love you, Come back home en Goodbye) en Lee Hi ( Scarecrow, Passing by en Breathe)

1 like

Heb de poll aangepast voor je haha, nu kun je als het goed is stemmen!

Breathe vind ik trouwens echt prachtig maar die vind ik nu lastig te luisteren omdat Jonghyun hem geschreven heeft

Ik zing gewoon mee haha, ook in het openbaar. Van sommige ken ik echt de tekst, maar bij de meesten doe ik maar wat. :’) Ik luister trouwens ook veel Japanse versies en die ken ik wel allemaal, want m’n Japans is veel beter hahaha.

Ik vind de video’s van Grace over haar tijd als trainee echt heel interessant. Vooral de laatste waarin ze filmpjes laat zien. Ben geen fan van haar of Laboum, maar toch wel interessant.


1 like

Zij was van Unpretty Rapstar toch?

Ik ben livestreams op Twitter van BTS aan het kijken atm :sweat_smile:

Ja klopt! Ze heeft daar ook een video over gemaakt

Als je MOET kiezen:

  • NU’EST
  • VIXX

0 stemmers

  • IU
  • Suzy

0 stemmers

  • iKON
  • Monsta X

0 stemmers

  • NCT
  • Stray Kids

0 stemmers

  • Pentagon
  • Seventeen

0 stemmers

  • BLACKPINK
  • (G)I-dle

0 stemmers

  • Block B
  • GOT7

0 stemmers

  • Doe nog maar een poll
  • Stop met die polls, je verziekt het hele topic

0 stemmers

1 like

Dit soort polls vind ik echt leuk hahaha

1 like

Ik weet te weinig van boybands om antwoord te kunnen geven op die vragen :sob:

1 like

Misschien is het leuk als je dan zelf een poll maakt, waarschijnlijk zijn er ook forummers met dezelfde smaak als jij :smiley:

1 like

#neverforget

Ok even serieus. Ik ben in dubio als het over samenwerkingen met westerse artiesten gaat. Beide partijen proberen eraan te cashen. Wat logisch is, maar de liedjes zijn, vind ik, echt middelmatig.
Maar Like Money van de Wonder Girls blijft wel een bop

1 like

M’n vriend wil hi-touch kaartjes kopen voor Day6 maar dat durf ik helemaaaaaal niet. Nu hebben we een dilemma haha. De kaartverkoop begint al snel, maar ik kan nooit met zekerheid zeggen dat ik geen gigantische paniekaanval krijg dus vind het lastig om de knoop door te hakken. Hij is ook fan van Day6 maar ik weet dat hij het alleen wil omdat hij bang is dat ik achteraf spijt krijg dat we het niet hebben gedaan. Is wel echt super lief van ‘m

Ik val al flauw als ik ze zie, laat staan aanraken :eyes:

1 like

Ahhh wat lief van hem! Maar zijn de kaartjes op naam? Anders kun je ze altijd verkopen mocht je toch te zenuwachtig zijn?

1 like

Dat heb ik eerlijk gezegd nog niet uitgezocht, goed dat je het zegt! Een vriend van ons woont in Amsterdam en we hadden bedacht dat hij misschien op het laatste moment zou kunnen gaan omdat hij Day6 ook leuk vindt. Maar is wel handig om te weten of de kaartjes op naam staan dan inderdaad :sweat_smile:

Wat moet ik me voorstellen bij hitouch? Is dat dat je langs de tafel loopt? Zo ja hebben die gasten irl echt geen poriën of is het allemaal makeup ??