Kpop & Kdrama

Ik ben “vroeger” (ok 2014) nog naar KCON gegaan. De laatste tijd ben ik niet echt een fan zoals ik vroeger was en ik zeg al een tijdje dat de enige Koreaanse artiest die ik écht nog eens wil zien Simon Dominic is. Komt ie in december naar Londen maar heb ik niemand om mee te gaan :sob:

Ik vind de video’s van Grace over haar tijd als trainee echt heel interessant. Vooral de laatste waarin ze filmpjes laat zien. Ben geen fan van haar of Laboum, maar toch wel interessant.

Zij was van Unpretty Rapstar toch?

Ik ben livestreams op Twitter van BTS aan het kijken atm :sweat_smile:

Ja klopt! Ze heeft daar ook een video over gemaakt

Als je MOET kiezen:

• NU’EST
  • VIXX

0 stemmers

• IU
  • Suzy

0 stemmers

• iKON
  • Monsta X

0 stemmers

• NCT
  • Stray Kids

0 stemmers

• Pentagon
  • Seventeen

0 stemmers

• BLACKPINK
  • (G)I-dle

0 stemmers

• Block B
  • GOT7

0 stemmers

• Doe nog maar een poll
  • Stop met die polls, je verziekt het hele topic

0 stemmers

Dit soort polls vind ik echt leuk hahaha

Jeeeeej leuk!!!

Ik weet te weinig van boybands om antwoord te kunnen geven op die vragen :sob:

Misschien is het leuk als je dan zelf een poll maakt, waarschijnlijk zijn er ook forummers met dezelfde smaak als jij :smiley:

Wat vinden we van alle samenwerkingen met Amerikaanse artiesten?
Ik vind het nummer van blackpink & Dua Lipa echt geweldig!

#neverforget

Ok even serieus. Ik ben in dubio als het over samenwerkingen met westerse artiesten gaat. Beide partijen proberen eraan te cashen. Wat logisch is, maar de liedjes zijn, vind ik, echt middelmatig.
Maar Like Money van de Wonder Girls blijft wel een bop

M’n vriend wil hi-touch kaartjes kopen voor Day6 maar dat durf ik helemaaaaaal niet. Nu hebben we een dilemma haha. De kaartverkoop begint al snel, maar ik kan nooit met zekerheid zeggen dat ik geen gigantische paniekaanval krijg dus vind het lastig om de knoop door te hakken. Hij is ook fan van Day6 maar ik weet dat hij het alleen wil omdat hij bang is dat ik achteraf spijt krijg dat we het niet hebben gedaan. Is wel echt super lief van ‘m

Ik val al flauw als ik ze zie, laat staan aanraken :eyes:

Ahhh wat lief van hem! Maar zijn de kaartjes op naam? Anders kun je ze altijd verkopen mocht je toch te zenuwachtig zijn?

Dat heb ik eerlijk gezegd nog niet uitgezocht, goed dat je het zegt! Een vriend van ons woont in Amsterdam en we hadden bedacht dat hij misschien op het laatste moment zou kunnen gaan omdat hij Day6 ook leuk vindt. Maar is wel handig om te weten of de kaartjes op naam staan dan inderdaad :sweat_smile:

Ik heb een hi touch gedaan met vixx en bts en het is echt heel snel voorbij! Dus mijn “OMG PANIEK” kwam ook echt daarna pas. Je kan altijd daar nog bedenken of je wil gaan of niet, als je de kans hebt zou ik het doen!

Wat moet ik me voorstellen bij hitouch? Is dat dat je langs de tafel loopt? Zo ja hebben die gasten irl echt geen poriën of is het allemaal makeup ??

Ja je geeft hen een hand en hebt een heel klein beetje tijd om met ze te “praten”. Bij BTS waren er 2 members die er best plamuur uitzagen en het was in LA + pakken aan dus volgens mij zag hun makeup er daarom niet goed uit :sweat_smile: de rest was echt heel mooi irl haha.

Ok, ik weet dat veel fans Netizenbuzz haten, maar door de laatste post heb ik echt zin om liedjes uit 2009/2010 tot en met 2013 te luisteren. Ik mis de diverse concepten en de albums (behalve Sherlock van SHINee, want die verstopte ik vanwege obvious reasons)

Edit: Foutje

Ik kan het heel slecht hebben als de wereld zich gedraagt alsof Jennie van Black Pink de nieuwe CL is… Volgens mij is het een hele lieve meid maar ze mist echt charisma en stage presence :confounded:

Dan eerder (G)-Idle’s Soyeon: