Kpop & Kdrama

Ok, ik weet dat veel fans Netizenbuzz haten, maar door de laatste post heb ik echt zin om liedjes uit 2009/2010 tot en met 2013 te luisteren. Ik mis de diverse concepten en de albums (behalve Sherlock van SHINee, want die verstopte ik vanwege obvious reasons)





6 likes

Ik kan het heel slecht hebben als de wereld zich gedraagt alsof Jennie van Black Pink de nieuwe CL is… Volgens mij is het een hele lieve meid maar ze mist echt charisma en stage presence :confounded:

Dan eerder (G)-Idle’s Soyeon:

4 likes

Heb ook het gevoel dat veel tegenwoordig de zelfde concepten hebben, ze doen het allemaal wel iets anders maar toch mis ik iets. Ookal moet ik zeggen dat ik dit ook vind bij westerse muziek de laatste tijd.

Ja het is idd jammer dat niemand meer durft een ander concept te proberen. Het lijkt wel alsof er een paar jaar geleden nikste verliezen was? Nu snap ik dat als je niet bij de Big 3 hoort je misschien niet de middelen hebt om het je te veroorloven, maar het is soms echt elkaar na-apen. Toen in 2015 Gfriend succes had, ging opeens iedereen weer schattige concepten doen (DIA en Sonamoo). Net als dat bijna alle jongens een slap aftreksel van BTS moeten zijn.
Ik ben geen fan van Dreamcatcher, maar ik kan het wel waarderen dat ze toch dichtbij hun originele concept zijn gebleven. Had CLC ook moeten blijven doen.

2 likes

Ben ik trouwens de enige die nu geniet van alle drama rondom YG entertainment?

1 like

Wat heb ik gemist?

Kennelijk hebben ze filmpjes verwijderd waarin Jennie als lui wordt bestempeld. Er was al veel gedoe over het feit dat fans dachten dat Jennie werd voorgetrokken en dit is voor sommigen bewijs dat dit echt zo is.
En er is die rechtzaak van HappyFace tegen YGE omtrent MixNine.

1 like

Wat is jullie meest gedraaide nummer van het moment? Ik zoek wat nieuwe muziek voor mn playlist.

Dit zijn de mijne:


Dit nummer is verrassend verslavend. Ben geen Exid fan but I like ^^

Het is Mamamoo, what else?

Ook I Love You van EXID
Really Bad Boy van Red Velvet
Some van NATURE

1 like

Ik heb me pas sinds kort weer verdiept in nieuwe nummers na jarenlang dezelfde nummers geluisterd te hebben dus hier heb je waarschijnlijk niet zoveel aan als je naar nieuwe dingen op zoek bent haha

My Pace van Stray Kids
DON’T LET ME KNOW van iKON
LOVE SCENARIO van iKON
Countless van SHINee
Run van BTS
BANG BANG BANG van BIGBANG

2 likes

Mijn favorite nummers nu zijn
dean - instagram
Boa - woman
Hyolyn - dally
Seungri - 1 2 3

1 like

Simon says van NCT 127 vind ik dus helemaal geweldig! Ook luister ik nu veel Don’t wanna cry van Seventeen, en eigenlijk alles van Monsta X <3

download%20(1)
Ik heb nergens om dit grappige gifje te delen dus zijn jullie de sjaak. Ik vind JooE altijd zo’n leuk persoon en bruin haar staat haar goed!

3 likes

<3 JooE. Girl doesn’t give a shit

Ik vind haar hier ook echt zo leuk!

2 likes

Ik heb Dreamcatcher eens gecheckt na jouw post maar ze zijn echt heel goed! Zowel hun eigen muziek als hun covers zijn krachtig en ik hou wel van die rock sound <3 Seriously underrated!

2 likes

Niet helemaal Kpop, maar volgt er iemand de Amerikaanse Masked Singer? Ik vind het echt leuk dat het programma nu ook in andere landen gemaakt wordt (en binnenkort Nederland!) :blush:

En om nog on topic te blijven twee liedjes die ik nu veel luister


1 like

Haha ja! Die kostuums zijn wel echt zo over de top :joy:

1 like

Ja hahaha! Eigenlijk wel logisch vanwege de verschillende huidskleuren,maar ik vind de gekke maskers van de Koreaanse versie juist zo leuk. Ben benieuwd hoe ze dat hier in Nederland gaan doen en welke formate ze gaan gebruiken. Hopelijk zonder hints, want weet nu al wie wie is.

Ja, ik vins de Koreaanse maskers echt aandoenlijk, ik stel me voor hoe ze gezellig aan een knutseltafel worden gemaakt. Wat ik wel jammer aan deze Amerikaanse versie vind is dat er ook gewoon veel mensen zonder zangtalent meedoen. Bij Korea doen ze echt hun best om iets moois te laten horen en hier is et toch wat minder serieus.

Had je trouwens Ken Jeong gezien bij de Koreaanse versie? Ik was verbaasd dat hij kan zingen!

1 like

Zeker jammer dat er weinig artiesten meedoen met talent. Vooral Alien en Unicorn horen er niet bij. Ik vind de Koreaanse versie altijd verrassend qua zangers. Soms kom je er achter dat een rapper goed kan zingen.