Kpop & Kdrama

True. Ik word soms een beetje ongemakkelijk van die nadruk op aegyo.

1 like

Of dat een Nederlands actualiteitenprogramma een item over kpop maakt en dat de “kenner” aan tafel (dj die ooit Gangnam Style heeft gedraaid en dagelijks BTS verzoekjes krijgt) dan evenveel over kpop weet als mijn oma

2 likes

Ik moest opeens aan dit interview denken.
“Your English is very good” :rage:
1 like

Geen woorden voor :woman_facepalming:

Het is een goeie dag voor kpop releases!

Zo leuk voor CLC dat ze hun eerste muziekshow gewonnen hebben!

1 like

Park Bom komt volgende maand met een single uit en Dara zingt ook mee!! Echt superleuk <3 Ik ben nog steeds lowkey pissig over de hele deal met 2ne1 en dat ik ze nooit live heb kunnen zien :frowning: Maar dit maakt het een beetje goed. Beter wordt het een hit.

Edit: ik hoop dat die heksenjacht op haar nu eindelijk eens over gaat zijn. Ze heeft vorig jaar een interview gegeven en die “harddrugs” waar ze voor gelyncht is bleek gewoon Adderall te zijn, standaard medicatie om ADHD te behandelen. Ze heeft ADD.

Kpop throwback:



1 like

Heeft iemand zich al in Z-Girls en Z-Boys verdiept? Over 2 dagen maken ze hun debuut en er schijnt een hele crypto currency bedrijf achter te zitten. Ik ben benieuwd :thinking:

Ateez komt naar Amsterdam (Q Factory)! Echt super tof dat ze nu al naar Europa komen. Ik denk dat ik wel wil gaan :thinking:

3 likes

Ik zag dat Epik High komende maand ook naar Q Factory komt. Zit nog te twijfelen of ik wil gaan.

1 like

Ow echt, vroeger vond ik ze altijd wel leuk. Ben eerlijk vergeten dat ze nog bestonden. Ben paar jaar terug naar Ftisland geweest en dat was wel super leuk ookal luisterde ik daar ook bijna nooit meer naar.

Ze zijn wel goed bezig, hun contract bij YG is klaar en ze hebben net getekend met een hele grote Amerikaanse agency voor hun internationale releases.

1 like

:scream: ik wil hier heen

1 like

Eric Nam en A.C.E. komen ook naar Nederland, zit nog te twijfelen of ik naar die eerste wil gaan :thinking: Leuk dat het ons zo makkelijk wordt gemaakt

Ben laatst naar Day6 geweest en ben er twee weken soort van high van geweest :smiling_face_with_three_hearts: love Day6

2 likes

Sunmi blijft maar goede muziek uitbrengen. Ben ook onder de indruk van de video
3 likes

Oef hebben jullie het drama rondom YG en Seungri gevolgd de afgelopen weken?

Zie net dat Seungri officieel gestopt is als entertainer:

https://www.soompi.com/article/1309402wpp/breaking-seungri-announces-retirement-from-the-entertainment-industry

Ik volg het al vanaf het begin en ik blijf het allemaal raar vinden. Hoe diep kan je zakken?

Ja, het klinkt echt als een slechte film allemaal. Ben echt benieuwd wat voor onthullingen er nog meer gaan plaatsvinden de komende tijd.

In beter anti-YG karma nieuws:

Nog 2 dagen en dan heeft Bom haar comeback!

1 like

Ben benieuwd hoe het onderzoek gaat. Zijn er all dingen bewezen? Weet echt niet wat ik er allemaal van moet denken

Nee, volgens mij is het allemaal nog in onderzoek. Van wat ik had begrepen was Seungri van plan om deze maand zijn militaire dienstplicht te starten maar dat zou betekenen dat hij onder militair toezicht valt tenzij de politie hem voor die tijd zou aanklagen of zo?
Volgens mij heeft dat de restanten van zijn reputatie ook compleet aan diggelen geschoten. En nu is hij dus officieel verdacht in een zaak rondom een prostitutie-ring.

Via reddit kun je veel nieuws, vertalingen en samenvattingen vinden:

1 like

Wanneer verloopt CL’s contract? Echt ze moet daar zo snel mogelijk weg.