Heel klein beetje leave-in (nu tbs rainforest moisture mask, niet meer beschikbaar maar anders novex black leave-in) in kletsnat haar, na ploppen kruidvat parfumvrij ultra 4 gel. Allebei proteinevrij
Hmm weet niet of ik zo blij ben met mijn kappersbeurt, ik heb foto’s gemaakt van voor. Ik ga het zelf nog even stylen en dan hoop ik dat het er geweldig uit ziet.
Heb je naar de ingredientenlijst van je shampoo gekeken? Cocamidopropyl betaine (vaak gebruikt als sls vervanger) staat er bekend om reacties te veroorzaken.
Nou!
Ik vind hem fijn, maakt je haar schoon en zacht. Schuimt erg goed. Dat zorgt er bij mij wel voor dat ik twijfel hoe goed het voor mijn haar is. Nu heb ik net deze week een toner over mn haar gezet dus is mn haar sowieso even van slag qua krulpatroon, dus van een eventuele verbetering kan ik niet zo veel zeggen.
ik gebruik hem wel in het zakje van Foamie. Ik vind solid shampoos daarmee beter schuimen en makkelijker te verdelen,
Ok, waar ik achter ben gekomen: wees niet terughoudend in het gebruik van product. Ik heb echt een grote klodder leave-in in mijn haar gedaan, daarna nog veel curl activator en daarna nog vet veel gel haha. Mijn droge pluizige haar is er echt meer door gaan krullen. Gisterenavond gedaan, zo wakker geworden:
Review Tryshy
Ik was niet door de eigenaresse geknipt maar door een ander meisje. De kapsalon is wat kaal en ongezellig. De kapsters (2) waren ook niet zo sociaal. Ze was wel heel aardig maar niet zo spraakzaam. Ze leek er niet zo heel veel verstand van te hebben. Ze heeft wel mooi geknipt, met voorover hangen, achterover hangen en normaal zitten. Ik heb veel verschil in krul en er was een deel dat wel opviel en ze wist niet zo goed wat ze er mee moest doen. Ze gaf ook niet heel veel informatie maar wel een beetje. Ik ben er wel blij mee uiteindelijk maar ik had veel meer verwacht eigenlijk (misschien was dat niet realistisch). Ik zou niet bij deze kapster terugkomen, misschien wel naar de eigenaresse. Vond het zelf ook wel erg duur (64 euro). Vooral de sfeer was mweh.
Het zit wel heel mooi qua model, maar ik kan me voorstellen dat je iets meer kennis had verwacht bij deze kapper. Was het je eerste keer bij een krullenkapper?
Nee, ik ben ook bij Simcha geweest en mijn normale kapper knipt ook speciaal voor krullen.
het valt mooi! maar weet jij hoe zij je haar stylede? want je punten krullen ook mooi mee.
ik ben wel een bofkontje met mijn kapster. …
mijn thuiskapster knipt droog, kijkt hoe mijn krul valt. etc.
stylen doe ik daarna zelf en afgelopen week kwam ze zelfs om 9 uur 's avonds weer langs omdat het niet mooi viel. hahaha
Wow wat nice! Ja ze heeft gediffused van kletsnat tot droog, aint nobody got time for that haha. Ziet er wel mooier uit (helaas).
Kan je niet je krullen scheiden?
Ja is na het knippen idd
Hi! Weet iemand misschien een zilvershampoo die cg proof is? (En het liefste ook dierproefvrij?)
Gisteren voor het eerst naar de krullenkapper en ik kan wel bijna janken van geluk haha!
Heb mijn haar het afgelopen haar niet heel lief behandeld dus de kapster zei in het begin dat het inderdaad wel erg dood was. Ze behandelen volgende CG methode (was ik voorheen niet echt bekend mee) maar wat een resultaat. Zo blij! Nu allemaal testers mee gekregen (leave in conditioner, geld en nog iets) en ga dat de komende tijd proberen. Zelf toen ik vanochtend wakker werd zat het nog mooi.
Ik ga over 2 weken naar een krullenkapper, ik ben zo benieuwd wat zij er van gaan maken! Ik knipte het altijd gewoon een beetje zelf, maar mijn haar valt nu echt als een driehoek om mijn hoofd, dus tijd voor een professional. Iemand interesse in een review achteraf? Ik ga naar de Krullen Company in Den Haag!
Kan je de rest van de post hier plaatsen? Ik ben benieuwd naar wat er gezegd wordt over aunt jackie’s
dit staat er verder:
Let op met de producten van o.a. Cantu, As I Am, Aunt Jackies, Mixed Chicks, Camille Rose Naturals en Eden BodyWorks. De producten in deze lijst zijn CG-friendly, maar veel andere niet genoemde producten van die merken zijn NIET CG-FRIENDLY! Vaak doen ze er iets van een wax/minerale olie in.
Dankje!! Ik ga deze eens opzoeken.