Krullentopic

het valt mooi! maar weet jij hoe zij je haar stylede? want je punten krullen ook mooi mee.

ik ben wel een bofkontje met mijn kapster. …
mijn thuiskapster knipt droog, kijkt hoe mijn krul valt. etc.
stylen doe ik daarna zelf en afgelopen week kwam ze zelfs om 9 uur 's avonds weer langs omdat het niet mooi viel. hahaha

Wow wat nice! Ja ze heeft gediffused van kletsnat tot droog, aint nobody got time for that haha. Ziet er wel mooier uit (helaas).

1 like

Kan je niet je krullen scheiden?

Ja is na het knippen idd

Hi! Weet iemand misschien een zilvershampoo die cg proof is? (En het liefste ook dierproefvrij?)

Gisteren voor het eerst naar de krullenkapper en ik kan wel bijna janken van geluk haha!
Heb mijn haar het afgelopen haar niet heel lief behandeld dus de kapster zei in het begin dat het inderdaad wel erg dood was. Ze behandelen volgende CG methode (was ik voorheen niet echt bekend mee) maar wat een resultaat. Zo blij! Nu allemaal testers mee gekregen (leave in conditioner, geld en nog iets) en ga dat de komende tijd proberen. Zelf toen ik vanochtend wakker werd zat het nog mooi.

2 likes

Ik ga over 2 weken naar een krullenkapper, ik ben zo benieuwd wat zij er van gaan maken! Ik knipte het altijd gewoon een beetje zelf, maar mijn haar valt nu echt als een driehoek om mijn hoofd, dus tijd voor een professional. Iemand interesse in een review achteraf? Ik ga naar de Krullen Company in Den Haag!

1 like

Iemand ervaring met de milk en gel van curly girl movement??

@Duif al geweest? Of nog net niet?

Ik vraag me echt af waarom ik dit topic lees. Ik heb zulk steil haar als maar kan??

Echt interessant al die krultechnieken!

2 likes

Ben een beetje laat zie ik maar:

Kan je de rest van de post hier plaatsen? Ik ben benieuwd naar wat er gezegd wordt over aunt jackie’s

dit staat er verder:

Let op met de producten van o.a. Cantu, As I Am, Aunt Jackies, Mixed Chicks, Camille Rose Naturals en Eden BodyWorks. De producten in deze lijst zijn CG-friendly, maar veel andere niet genoemde producten van die merken zijn NIET CG-FRIENDLY! Vaak doen ze er iets van een wax/minerale olie in.

1 like

Dankje!! Ik ga deze eens opzoeken.

1 like

Heb deze besteld

En een shampoo van The Rituals ook, die zijn nu ook zonder sulfaten, siliconen en parabenen.

2 likes

Ik ben in het buitenland en heb deze cg vriendelijke proteine vrije producten gekocht. Ze werken heel nice bij mij. Gel zonder glycerine is ook echt fijn.

!
Verwijderd
Ik heb ook lijnzaadgel met honing gemaakt. Was ook verrassend fijn.

10 likes

Ben wel benieuwd naar je review van de bouncecurl creme gel. Ik vind gewone gel net iets te vettig voor mijn 2c haar.

1 like

Kun je een foto maken van de ingrediënten?

Ik zie alcohol staan en dat is sowieso niet cg. En ik twijfel over het derde ingrediënt peg 180, dacht dat een silicoon is, maar weet het niet helemaal zeker. Het kan zijn dat ie in water oplosbaar is en dan kan ie wel.

1 like

Wat @Hettie zegt klopt niet helemaal. De alcohol die hierin zit zijn prima en drogen niet uit. De PEG is inderdaad een silicoon die wateroplosbaar is, dus is ook prima. Enige waar ik over twijfel is de isopropyl myristate, omdat de isopropyl alcohol een uitdrogende alcohol is maar ik weet niet zo 123 wat een myristate is.

1 like

Ik zie ook 'alcoho’l staan zonder toevoeging, na de palmolie op de tweede rij. De cetyl alcohol is idd een vettige soort. Heb je deze al eerder gebruikt @Tom_Riddle? Want als ie verder goed bevalt, zou ik hem gewoon opmaken.

2 likes