Als het na het douchen nog drijfnat is ga ik (met eerst een beetje conditioner erin) met mijn hoofd voorover hangen en verdeel mijn haar in allemaal strengen, die wikkel ik dan één voor één om mijn vingers heen. Hoe dikker je de pluk pakt, hoe losser en groter de krul. Als ik alles heb gehad kneed ik de gel erin, dan definiëren de krullen zich nog iets meer!
Het is overigens wel echt allemaal trial and error haha, ik had er wat YouTube filmpjes over gekeken, maar hoe zij het deden was me veel te veel werk Dit werkte uiteindelijk prima voor mij!
@Superkonijn Ik gebruik nog steeds de producten van Andrélon, de Kokosboost conditioner en masker zijn erg fijn! Qua gel kan ik de Wella New Wave aanraden, met nummer 5 qua hold. Ik gebruik ook nog een CG shampoo omdat ik met alleen conditioner wassen niet prettig vind, daar gebruik ik de shampoos van Dr. Organic voor (te koop bij De Tuinen).
Vooral niet met teveel beginnen en per product kijken wat het met je haar doet. Glijmiddel is trouwens wel mijn holy grail haha