Krullentopic

@Keerbeer @Madam-Mikmak
Bedankt voor de uitgebreidde antwoorden!
Wellicht dan toch over op de kokos boost. Hopelijk helpt dat teven het droge. Ik heb op het moment geen leave-in maar gebruik wel mijn conditioner als leave-in.

Ik gebruik inderdaad de happy curls, maar hier krijg wordt de onderkant dus erg vet en slierterig van, op welke manier ik hem ook aan breng.
Toch nog eens gel proberen en hopen dat het minder slierterig is in combinatie met een andere conditioner en deep-co.

1 like

Spoel je het kokosboost masker uit of gebruik je het als leave-in? Heb het ook net gekocht; mn bovenste haar blijft droog/pluizig en hopelijk helpt het.

Nee ik spoel hem weer uit.
Ik gebruik zarqa / black Novex / CG movement milk als leave in

Ok Tnx! Ik de Quench met kruidvat gel maar mwahhhh mn bovenste haar heeft nog iets anders nodig merk ik. En die gel wordt me niet hard genoeg.

Al glijmiddel geprobeerd? :stuck_out_tongue:

Nee!! Even een psychisch dingetje haha

1 like

Ik heb gewoon de sticker eraf getrokken en bij mijn producten gezet haha

1 like

Haha ja goeie! En wanneer doe je het erin? Voor de gel?

Wanneer je wilt! Veel gebruiken het voor de gel op nat haar, maar een beetje tegen pluis op droog haar kan ook.

1 like

je de bovenkant heeft meer te lijden dan de onderkant!. ik gebruik ook vaak olie.(castor monoï of argan) of sheaboter. echt maar een klein beetje! om de crunch te crunchen of als het te droog wordt. krul voor krul.

1 like

kan haast niet wachten om over een maand terug te zijn in NL en gewoon al deze producten te kunnen proberen haha :stuck_out_tongue: kan hier zelfs van die gore gele gel niet vinden (heb perongeluk gel met wax gekocht en dat voelt zo vies!)
hebben trouwens meer mensen van zo’n krans aan krullende babyharen aan de voorkant? ik weet nooit wat ik ermee moet qua styling. tips?

1 like

haha jaa die babyharen heb ik! Ik zou daar ook wel een oplossing voor willen qua styling en volg graag mee

1 like

Tot 7 mei (geloof ik) extra korting bij lookfantastic. .nl op boucleme nu 20% en met EX10 extra 10%
Sheamoisture EX5 voor extra 5% korting (ze werken alleen helaas niet samen)

Nee geen aandelen/ geen belang

Gewoon aardig :slight_smile:
Ikzelf heb wat van boucleme besteld en shea mousture shampoo

Nu beter prijs om dat ook een uit te proberen!

Ja maar is het spon :thinking::joy::joy:?

Hahaha i wish :money_with_wings:

Oeps besteld

haha dat zei ik gisteren ook.
nee niet kopen, nee niet kopen! oeps… besteld

1 like

Dat klinkt interessant! Hoe doe je dat precies met de havermout? Papje van maken?

En was je je haar dan met de havermout of met het gezeefde water? :see_no_evil:

Bedankt! Ik ga het eens proberen!

1 like