@Soy.peor Ik durfde het gisteren niet om alleen gel te gebruiken want had best veel overleggen (dus mensen die mijn haar zouden zien), maar vandaag werk ik thuis dus heb het nu geprobeerd. Nog maar kort geleden (lekker chill thuiswerken) dus ben benieuwd hoe het eruit ziet als het droog is.
Ik heb kort na kerst eindelijk zo’n microvezelhanddoek voor haar bij de Action (€0.89) weten te bemachtigen en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben! Gebruikte hiervoor altijd hydrofiele doek voor mijn haar, maar denk dat die toch te weinig vocht opnam (was ook heel snel nat) en ‘ploppen’ werkt nu daadwerkelijk. Doe het ook echt gerust een half uur met die handdoek, bij de hydrofiele doek had dat weinig tot geen effect. Moet wel een beetje wennen omdat de doek net boven mijn oren zit en niet al mijn haar (nek en haarlijn) bedekt. Dacht eerst dat de doek te klein was/mijn hoofd te groot, maar hierdoor heb ik na de tijd heel veel volume en ook meer krul aan het begin van mijn haar ipv halverwege bij sommige delen. Denk omdat het haar dus echt omhoog wordt getrokken.
En nog een vraagje… ik heb de laatste week ofzo dus die nieuwe doek gebruikt en doe extra mijn best om echt goed te squishen & en ik merk nu dat de krul er in mijn onderste laag 's ochtends vroeg nog heel goed in zit (ook dankzij satin bonnet denk ik). De bovenste laag soms wat minder of een kant/deel meer dan de ander. Maar als ik op de kop hang zit mijn haar er perfect uit, haha. Dus nu vraag ik me af hoe ik dat effect kan realiseren voor mijn gehele haar/bovenlaag?