Ik heb op woensdagochtend alleen gel gebruikt, maar ik had nogal veel pluis en ook leek mijn haar vetter Op donderdag toch weer wat leave-in gebruikt en had echt superveel pluis bovenop mijn hoofd (ook wel bij krullen, maar voornamelijk bovenkant) en leek echt raar in de spiegel op het toilet op mijn werk. Gelukkig was het op kantoor zelf minder erg door andere belichting. Gister en vanochtend voelde het wel wat vettig en dat heb ik in geen tijden gehad. Oja, dacht wel dat ik misschien iets teveel gel had gebruikt
Dacht dat het misschien kwam omdat woensdag een refresh was en er dus mogelijk nog wel leave-in/conditioner resten in mijn haar zaten van zo, ma en di. Vanochtend mijn haar gewassen met co-wash en conditioner omdat het vrij droog voelde en daarna alleen gel in. Zit nu echt veel minder pluis op haar en het glanst ook mooi en lijkt zacht, maar zie nog wel wat pluis bovenop. Denk ook dat het verschil uitmaakt dat ik nog niet naar buiten ben geweest, meestal ga ik doordeweeks met vochtig (refresh) haar de deur uit omdat ik niet eerder wil opstaan om te föhnen of ik föhn het niet volledig droog omdat het anders zo gaat pluizen.