Ik ben sinds begin december geloof ik bezig. Heb al enorm veel geklaagd in het krullentopic over mijn pluizende krullen
Maar moet zeggen dat mijn haar de laatste weken echt vooruit is gegaan. Het pluist nu nog steeds wel aardig, maar heb me erbij neergelegd want voor de CGM had ik ook vaak zat bad hair days en dat maakte me dan echt geen snars uit. Van de week was een collega van mij vol verbazing over mijn haar en vroeg of ik echt geen krultang had gebruikt. Ze wist dat ik met de CGM bezig was, want daar hadden we het een paar weken ervoor over gehad, maar toen had ik mijn haar vastgespeld en ik zie haar zelden op het werk. Zij heeft ook krullend haar van zichzelf maar vond het te ingewikkeld om te doen (ook mijn “simplistische” uitleg, wat nog steeds een lang verhaal was) en gaat volgende week starten nadat ze via via tips heeft gekregen over welke producten voor haar haar te gebruiken. Dus ben benieuwd.
Door de reactie van die collega ben ik de afgelopen dagen nog eens kritisch naar mijn haar gaan kijken en viel het me op dat het echt veel meer krult (en mooier) dan een paar weken geleden! Dat was me echt totaal ontgaan omdat ik van mezelf niet meer zo kritisch mocht zijn.