Jaaa gaaf hè? Ik denk wel dat die glans ook deels van m’n semi-permanente haarverf komt, maar het is alsnog opvallend.
Ik had zoiets van: dit wordt een nonchalante, luie wasdag, gewoon om te kijken wat dat oplevert, haha. Dus ik heb weinig STC gedaan! Zal ik meer doen volgende keer, en inderdaad lekker nat. En ik moet ook nog kijken hoeveel mousse nou precies handig is. Ik had nu een flinke berg gebruikt voor het ploppen en nog een kleinere hoeveelheid achteraf.
Een hack die ik trouwens heb toegepast (van Curly Swavy Courtney) is tijdens het squishen je haar steeds van de achterkant van je hoofd halen en ook je hoofd naar de zijkanten draaien, zodat je haar niet vastplakt en echt tot aan je hoofdhuid krult en niet alleen onderin (of golft, in mijn geval). Mijn haar is niet superlang maar ik merk dat dit wel echt helpt om ook de onderste lagen in beweging te krijgen. Met ploppen kan het daar ook wat platter worden dus dit is wel echt een goede truc!
Heb laatst ook foam/mousse van Shea Moisture gekocht dus ik ga die ook nog testen met zo’n two-product-washday (misschien vandaag want ik ga straks sporten). Keep you posted.
(Wat een lang verhaal dit sorry.)