Heb dit bericht volgens mij over het hoofd gezien. Ben nu alle tips aan het opzoeken en nalopen of ik er wat mee kan.
In een eerder bericht vroeg je of ik naast petal fresh nog andere conditioner gebruik. Ik gebruik petal fresh shampoo en conditioner en soms nature box. Is dat wat je bedoelde of is petal fresh conditioner niet goed?
Het fohnen heb ik gewoon niet goed door. Deed eerst de lengte droog föhnen en dan de aanzet. Wellicht was dit toch beter. Maar probeer steeds iets.
Heb geprobeerd te refreshen met water en wat gel. M’n haar voelt als touw inmiddels en zit lelijk. Heb bij gel en mousse dus dat het zo touwig voelt na refreshen. Terwijl die producten niet zo voelen na wassen en stijlen. Hebben meer mensen dit?
Overweeg het weer te wassen en dan andere producten erin te doen. Maar eerst maar eens moisture en proteïne en low porositeit googlen.
@Oma, een gezichtsstomer of kledingstomer klinkt wel direct fancy. Wat grappig dat zoiets dan goed kan werken. Zou ik zelf nooit opgekomen zijn.