Krullentopic

Ik heb deze, vind hem wel fijn en kost echt niks voor een mega grote pot

1 like

Ik gebruik deze, vind 'm erg fijn en gaat heel lang mee (heb laatst na 2 jaar een nieuwe pot moeten kopen, is overigens ook CG mocht je daar mee bezig zijn).

1 like

Thanks iedereen haha wat een info allemaal. Super fijn!

Ik denk dat ik vaker een appelazijn rinse moet doen, m’n krullen zijn helemaal opgeknapt en opeens veel meer glans. Hopelijk blijft dit ook even zo zitten haha

19 likes

Wauw! Echt mooi haar en prachtige haarkleur.

Hoe heb je de appelazijn rinse gedaan? Ik lees op internet verschillende verhalen. Voor of na de shampoo/conditioner, wel/niet uitspoelen, verschillende verhoudingen.

Sorry als dit al al elders in dit topic staat!

Ahh thanks!

Ik heb een halve liter water gemixt met ongeveer 2 eetlepels appelazijn in een flesje. Daarna onder de douche een masker in mijn haar (Fructis Hairfood Banaan), even laten intrekken. En vervolgens het masker uitgespoeld met het appelazijnmengsel en even kort nagespoeld met water. Daarna alleen klein beetje leave-in conditioner erin (Cantu Curl Activator). That’s it!

1 like

Als je een vogelnest op je hoofd hebt met veel klitten. Hoe kam je dat uit als het geen wasdag is?

Normaal doen ik voor wasdag castorolie erin en vinger kammen of wijde kam. Maar nu wil ik dus uitkammen en niet wasdag. Leave in? Toch olie?

Ik denk dat mijn haar proteïne mist. Het is ineens heel pluizig, zelfs als het nat is. Dus ik wil een proteïne masker proberen vanavond.
Wat is een fijn masker dat ik vandaag nog in huis kan hebben of evt zelf kan maken?

Deze is echt fantastisch! Ik laat hem 30 min intrekken.

1 like

Dankje! :grin:

1 like

Al online bij no.tino gekeken?

Ik ben nu in Duitsland. Ik ben volgende week weer in de kop van Noord Holland.
Verzenden is ook best duur met post-nl

1 like

Als je in de buurt van Groningen woont kun je ook nog kijken bij Bobby’s Hairfashion.

1 like

Action verkoopt een dupe! Vriendin van mij heeft uitgezocht of die CG proof is, is dus zo. Ik vraag ff of ze een foto voor me kan maken.

1 like

Links is ook cg proof!

2 likes

Hoor over de dupe heel veel verschillende verhalen, over het algemeen wel een heel stuk minder positief. De geur schijnt ook heel chemisch te zijn? Wat vind jij?

Ik heb hem zelf niet! Ik zie de krullenvriendin morgen, zal dan wel vragen hoe zij hem vindt.

1 like

@MevrouwMand Oh oeps… ik las er vrolijk overheen. Ben benieuwd!

Ander onderwerp even: de Denman Brush
Ik hoor en lees er veel over, maar ik snap nou niet goed wat het moet toevoegen en of het nou echt je krullen zoveel beter/mooier maakt. Wat is jullie ervaring hiermee? Waarom zou het voor extra definitie zorgen?
To buy or not to buy?

Haha nice! Welke geur had jij gekozen? En had je het idee dat jouw ‘haardoelen’ werden waargemaakt met die conditioner?

Die van mij zijn nog steeds niet aangekomen trouwens! :frowning:

Van al mijn borstels of kammen vind ik (de echte) denman het fijnst. Ik haal er wat rijen kammen uit zodat de kammen/pinnen in gelijke rijen staan. Zo krijg je betere klumps
De echte denman heeft een rubberen kop. Daardoor maakt het makkelijker je haren “glad”
Ik heb minder pluis.

Je kunt er ook mee coilen. Dan pak je een pluk met de borstel en je houd de borstel niet vast aan de steel maar je draait de borstel door zodat de pluk haar ook rond de steel draait. (Ehm… duidelijk zo?)

1 like