Meh mijn haar is echt zo vaag. Ik heb het een tijdje niet meer krullend gedragen vanwege het weer/geen zin/geen tijd/het zat toch niet etc. Heb heel lang rood/roze haar gehad, wat uiteraard voor wat damage heeft gezorgd, en ben sinds een paar weken weer terug naar mijn eigen haarkleur gegaan (zwart) in de hoop om het weer helemaal gezond te laten worden. Mijn haar zat gister voor geen meter, het krulde bijna niet en zat plat, helemaal zonder volume. Twijfelde al om er een flink stuk af te laten knippen. En vandaag zit het ineens supermooi? Echt weer flinke 3a krullen en volume, zoals ik gewend ben. Krullend haar is zo raar haha.
Ik kan het zo snel niet terug vinden in het topic. Maar waar kopen jullie je krulproducten? Is er een betrouwbare Nederlandse webshop met een breed aanbod (shea moisture, bounce curl, curlsmith bijv…)?
Myhairshop, curlytools (wel duur)
Dat doe ik normaal ook, maar had laatst bij de lokale afroshop iets van shea moisture dat ik niet helemaal vertrouwde (tekst op de verpakking en de ingrediënten waren net anders dan op de officiële website).
En met Corona zie ik er een beetje tegenop om in t weekend een drukke grote stad in de gaan.
Curlsmith kan je gewoon kopen via hun EU site! Vond het moeilijk vindbaar in andere webshops
Oh nee Curlsmith is nu wel via Zalando verkrijgbaar, tijdje terug was het overal uitverkocht
Ja ik hoop dat ik een keer op een doordeweekse ochtend even kan. Goed om te weten dat jij positieve ervaringen hebt met de website!
Ja had ik gevonden inderdaad, maar precies niet de airdry crème die ik wilde proberen.
Ah ja die heb ik via hun eigen site, top spul en verzwaart je haar niet wat fijn is met 2c/3a
Dan zal het voor mij ook goed werken, thanks!
Mocht er nog iemand interesse in deze cowash, had er 2 gekocht maar is toch iets te zwaar voor mijn haar denk ik.
Ruikt wel echt heerlijk!
Ik heb van de week bij curls shop besteld, was netjes snel binnen!
Bedankt voor de tip!
Ik ga alle genoemde opties eens bekijken.
Heb je toevallig de ‘hold me softly style balm’ ook wel eens geprobeerd?
Weet iemand toevallig of dit een slaapdoekje voor je haar is? Het is een satijnachtige stof. Ik heb hem gekregen en er zit geen labeltje in dus ben er niet zeker van. Zo ja, heeft dit een naam zodat ik video’s kan zoeken hoe je dit in je haar doet? Door die lintjes weet ik niet wat de beste manier is.
Edit: afmetingen zijn ongeveer 60/70x40 cm
Kan je dit niet om een kussen heen strikken
Ah, dat zou kunnen! Maar bedoel je wel voor krullen? Of decoratie? Want ik heb al een satijnen kussensloop en ik hoopte eigenlijk dat ik deze om mijn haar kan doen omdat mijn haar over een kussensloop nog steeds ‘schuurt’ en ik dacht dat dat misschien minder zou zijn als ik hem direct om mijn haar zelf deed.
Ja voor krullen als een soort satijnen sloopje?
Zie niet in hoe je dit oke om je hoofd kan krijgen?
Alleen satijn op satijn lijkt me wel verschrikkelijk? Lekker glijen
Misschien is een bonnet iets voor je en dan zonder kussensloop
Ik ook niet, vandaar mijn vraag haha. Een bonnet is ook een idee, heb er wel eens aan gedacht maar leek me zo’n douchemutsgevoel geven
Ik heb nu 2 keer het stoomapparaat gebruikt voor m’n krullen, dat werkt echt top! Enige nadeel vind ik dat het in de loop van de dag steeds pluiziger wordt. Ik gebruik normaal nooit olie ofzo, maar wat doen jullie in je haar na het stomen?