Je creëert stoom door warmte, dus ik vermoed dat er geen apparaten zijn met een koude stand.
Die continue aan functie is wel handig. Mijn is van de Lidl; https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Stoomborstel/p100290395
Action, 18 euro
Staat bij de knijpers etc.
Kijk, dat is lekker concreet en goedkoop! Thanks!
Goed punt! Maar je hebt wel gezichtsstomers met een koele stand… Misschien werken die met ultrasone golven? Zoals van die aromadiffusers?
Deze heb ik ook, bevalt goed!
Haren hebben een haarcyclus van ongeveer 7 jaar. In de zomer (warmte) groeit je haar harder, vaak heb je hierdoor in de herfst een periode dat je haren weer uitvallen omdat ze aan het einde van hun cyclus zijn.
Aah thankss! Jaa ze waren eindelijk wat gegroeid en vol, en nu hoppa de helft kwijt voor mijn gevoel, stom!
Nou ik heb m’n haar vandaag ook gerefresht met een kledingstomer maar dat was echt geen succes bij mij. M’n haar werd echt zo POEF suikerspin achtig, ook heel pluizig. Normaal maak ik het altijd best vochtig met een plantenspuit en dat werkt wel heel goed.
Gebeurt dat ook bij jou als het mistig is? Of miezert?
Heeft iemand misschien aanraders voor producten die CG proof zijn voor 2A haar? Ik wil kijken of het zorgt voor meer volume en meer slag/krullen
Ik doe nu wel met een shirt mijn haar drogen ipv een handdoek, maar mijn haar is zo dik dat het echt uren duurt voor het droog is. Weet dus niet hoelang ik hem op mijn hoofd moet houden want als ik wacht tot het droog is is het echt niet te doen
Ja! Haha. Dus was misschien ook wel te verwachten.
@NInja ik zou sowieso na het shirt ook nog met een föhn diffusen! Zeker als je dik haar hebt wat niet snel droogt. En ik ben fan van mousse. Ik doe altijd leave-in en gel op nat haar in de douche (en veel scrunchen dan), dan ploppen in een shirt en daarna mousse erin en diffusen
Heb alleen even geen goeie tip voor je qua mousse want ik heb een tijdje innersense I create volume gebruikt maar die is heel duur en gebruik er nu eentje die niet strict CG is (zitten wateroplosbare siliconen in)
Mousse werkt bij mijn dunne 3a haar helaas echt niet. Het wordt heel dof/stroef en plakkerig en met veel klitten. Of misschien doe ik iets verkeerd.
Ik denk dat dat dus een goede graadmeter is. Mijn haar is blij met mist en miezer. En dus ook stoom!!
Misschien dat gel bij jou wel helpt? Ik heb ook 3a haar en mousse werkt voor mijn haar ook echt niet. Te weinig hold en het wordt snel pluizig. Deze Wella gel gebruik ik al jaren (is alleen nog maar online te krijgen). Wellicht een tip.
Ik had de laatste tijd dat mijn haar voor geen meter meer zat, het pluisde heel erg, had bijna geen volume meer en het zat maar plat op mijn hoofd. Toen ging ik het een keer stijlen en kwam ik er meteen achter waarom het niet zat, want het was veeeeel te lang geworden. Gisteren naar de kapper geweest en vooral een paar cm van de bovenste lagen af laten knippen en het zit weer zo mooi! Hebben anderen dat ook, dat het op een gegeven moment gewoon te lang wordt en het daarom niet meer zit?
Dit krijg ik van hydrogenated castor oil als ingrediënt
thanks voor de tips! Ik heb nu die gel van aunt jackie en daarna ga ik de wella proberen! (heb ook nog de snot staan maar daar wordt mijn haar knoerhard van, zoals lijm, alsof het afbreekt, dus dat durf ik niet meer zo goed te gebruiken)
Mijn haar is altijd wat minder pluizig van de pineapple tijdens het slapen, na de kledingstomer is het dan wel wat pluiziger maar niet heel erg. Het kan zijn dat je veel humectanten in je haar hebt dat vocht aantrekt (glycerine bijv.) en dat het hierdoor een stuk pluiziger wordt. Het zou ook kunnen dat je haar te droog is en je haar alle mogelijke moisture in zich trekt en daardoor gaat pluizen.
Ja sowieso! een nieuwe knipbeurt doet wonderen (na twee weken als het weer gesetteld is haha)
Mijn haar:
2b-3a, hoge porositeit, gemiddelde elasticiteit, fijn
Mijn was routine (Oct 2020):
Schwarzkopf piratenshampoo of een sulfaatshampoo
Banana hair food masker of beVeira repair masque (protein)
Denman brush
Plop
Ecostyler olive oil gel (protein)
Airdry
Refresh:
kledingstomer