Manes by Mell heeft een paar fijne videos over het difussen van krullen op YouTube
Ziet er goed uit! Ik ben benieuwd naar je review
Oee heb deze al eerder gezien maar is zo weinig over te vinden… benieuwd hoe het jou bevalt!
Oh ik ben ook benieuwd hoe die bevalt. Ben in mei jarig dus misschien wel een goed cadeau. Vooral ook benieuwd of er echt een koude stand op is? Dat kan ik niet heel goed terugvinden!
Ik snap niet zo goed wat zo’n “speciale” diffuser toe voegt?
Ik heb een doodnormale fohn met diffuser, het ligt er maar aan hoe je die gebruikt.
Als je met een diffuser door je krullen heen ragt op 120 graden wordt het sowieso niets.
Vind dit soort producten echt een money grab.
Wattage, luchtstroom, temperatuur, verschillende standen voegen iig iets toe. Bij een specifieke diffuserfohn wordt daar wellicht iets meer aandacht aan besteed. Die hierboven is volgens mij ook een stuk lichter dan de gemiddelde föhn -en daardoor fijner als je 30 minuten staat te föhnen? Natuurlijk is techniek key, maar ik had laatst een föhn uitgeprobeerd die zelf op de laagste stand zo hard blies dat techniek geen kans had.
Ben voor de chi lava föhn gegaan! Nog een paar keer testen maar vooralsnog erg content mee.
De afgelopen maanden gebruik ik curl lala, werkt redelijk goed op het haar, de krul (mix 3c/4a/b) blijft goed zitten en droogt niet uit.
Nu merk ik de laatste weken alleen elke keer als ik het haar gedaan heb dat ik er uitslag op mijn vingers van krijg.
Iemand tips voor vergelijkbaar product?
Heeft iemand nog een goeden tip voor een krullen kapper rondom Zaandam? En knippen ze dan ook je haar terug in model? Ik heb enorm lente verschil
Niet in Zaandam maar ik ben in Purmerend geweest. Bij Le nou hair (te vinden via insta), knipt het idd ook weer in model
Ik kan het niet vinden op insta of Google, alleen de tattoo shop. Zou je me misschien het account kunnen dm’en? Sorry
Ikzelf heb het nooit gebruikt, want in Curl la la zitten siliconen, maar ik heb even voor je gekeken in de Facebook groep.
Cantu leav-in conditioner
Shea moisture smoothy
Zijn beide te koop bij de Kruidvat overigens.
Thanks, cantu hebben we staan gebruik ik wel als leave in, maar doet echt niets voor de krul.
Shea moistre ook gebruikt maar daarbij zit het alleen op dag 1 goed, daarna gaat het heel erg pluizen en daardoor klitten.
Komen regelmatig in de toko en black hairshop, maar juist door het grote aanbod geen idee wat ik dan moet meenemen
Ja die smoothy droogt bij mij ook uit.
Ik ben wel fan van Keracare curlessence. Ik heb de curl activator.
Nu is ons haar niet vergelijkbaar (3a) maar heb het merk als tip van een moeder met kinderen curltype 4.
Mijn haar droogt snel uit. Dus wellicht kun je daar wat van proberen.
Zelf heb ik steil haar met een verdwaalde slag, mijn vriend 4c.
En de kinderen 3c/4a, maar producten werken nooit voor hun beide hetzelfde. Zie soms wcht soor de bomen het bos niet meer, ook al zoveel geprobeerd wat dan of even of gewoon totaal niet werkt.
Maar Keracare curlessence ken ik nog niet, ga ik eens naar kijken.
Ik zag dat ze bij mijn kruidvat het krullen assortiment hebben uitgebreid! Ze hadden alleen aunt jackies (heet dat zo?) en cantu en nog wat andere meer type 4 producten. Maar nu ook as I am en Noughty, en een heel uitgebreid aanbod van shea moisture
Ja dit viel mij van de week op! Echt top van Kruidvat, als mn huidige producten op zijn, ga ik me eens beter verdiepen in die merken
Ja, goed dat ze het aanbod uitgebreid hebben, maar prijzen liggen wel hoger dan dat ik er in de toko voor betaal.
Nee producten werken zeker niet hetzelfde voor waves of krullen.
Keracare dan voor je vriend en kinderen.
Voor jou dan lichter spul.
Ik zou hier eens beginnen.
En dan wat proefjes uitzoeken voor jouw haar.
Daar heb ik zelf ook fijne producten gevonden!!
Was niet helemaal duidelijk, echt op zoek naar haarspul voor de kinderen. Mijn steile haar is dit topic niet waard.
Maar om aan te geven dat ze hetzelfde haar hebben, maar producten niet hetzelfde effect hebben.
Test eens de nieuwe producten van lush uit? Ik had hier eens een review geplaatst. Heb zelf 4C haar maar het kan ook bij lossere krullen als je minder product gebruikt.
Ben ook fan van as i am.