Krullentopic

Het klinkt alsof je protein overload heb en geen goede Final wash hebt gehad? Kan je je routine inclusief producten vertellen?

Ik mis een leave-in in je routine.?
En je kunt ook een mousse proberen. Of een cremegel. Ik ken die gel van jou niet maar gels kunnen soms te heftig zijn voor 2B
Bij het kruitvat heb je de yari green lijn.
Schijnt goed te bevallen bij veel mensen

2 likes

Nou zoals je zegt dat je krullen/slag zit klinkt het alsof je ook moisture nodig hebt.
Je kunt een test doen om te zien of je proteïne nodig hebt (op YouTube wel te vinden)

Een masker elke week is ook aan te raden.

1 like

Ik kan even geen voorbeeldfoto’s vinden maar ik weet dat kokos een ingrediënt is dat heel verkeerd bij mensen kan uitvallen (haar wordt dan heel droog, haast touwachtig). Dus ik zou kijken wat er gebeurt als je een andere conditioner probeert!

1 like

Misschien is cgproberen.nl iets voor je? Daar kan je kleine testers bestellen.

2 likes

@Bill ik heb me laatst bij een krullenkapper wat producten laten aansmeren (ja oke op dat moment was ik gewoon heel enthousiast haha) maar kwam later tot de conclusie dat ik toch liever mn eigen producten, waar ik nog best wat voorraad van heb, gebruik. Anyway, ik verkoop die krullenkapper producten dus weer. Ze zijn CG en ecologisch. Heb alles begin vorige week in het verkooptopic gezet. Mss ligt het alsnog wel boven je budget hoor, maar laat het me maar weten als je interesse hebt, dan komen we er qua prijs wel uit.

2 likes

Heeft iemand dé tip voor een volume mousse? Het liefst cg proof. Ik word gek van alle producten die volume beloven en uiteindelijk vrij weinig doen… mn haar zakt telkens in. Heb een tijdje innersence i create lift gebruikkt, maar geeft toch niet het gewenste resultaat. Ik blijf maar door mn haar heen moeten gaan om het opnieuw te liften.

De root 66 spray van Giovanni misschien? Zelf geen ervaring mee maar lees veel positieve dingen. Is dus alleen geen mousse, maar een spray die je gebruikt bij je aanzet.

1 like

Heb je ze ook al op die eco facebookgroep staan? volgens mij gaat iedereen daar in katzwijm voor een beetje korting op eco producten

Aaah oke dan ga ik daar eens naar kijken! Moet zeggen dat ik met sprays slechte ervaringen heb omdat je dan vaak nog door je haar heen moet kammen. Maar wellicht dat dat bij deze niet is. Thanks :)!

Edit: en zie net dat die super cheap is dus het proberen waard haha!

1 like

Nee dit kam je niet door, is alleen voor bij je haarwortels. Succes!

1 like

Oh nee nog niet, dankjewel voor de tip!
Welke groep bedoel je precies? Die van de kapsalon zelf of is er nog een andere groep?

1 like

als je bij purelou ben geweest die ja! ecoCG

1 like

Is het een oplossing om het luchtiger te knippen, korter, of misschien eens te kijken naar lichtere producten?

Thanks! Ga ik dat proberen!

Je bent t daar vast zo kwijt! Ik heb op zich wel interesse maar ik kan t niet komen halen :frowning: en dan met vk is t meteen weer prijzig.
Maar op de eco cg groep is t zo weg hoor!

1 like

Luchtiger knippen heb ik nog nooit van gehoord. Zal het eens vragen aan mn kapper wat zij er vanaf weet! Thanks :)!

ga je naar een krullenkapper?

1 like

Yes ga altijd naar Pure Lou :). Die hebben echt verstand van wat ze doen. Kan ze iedereen aanraden! En ik heb veel krullen kappers verslonden in mn leven haha.

2 likes

Ik ben sinds vorige week begonnen met cg, en sindsdien heb ik echt enorm veel last van haaruitval. De laatste keer dat ik zoveel haren verloor was na mijn zwangerschap… is dat normaal zo in het begin?? Mijn haar is wel wat aan de lange kant momenteel, de punten moeten nodig worden bijgeknipt. Zou dat kunnen meespelen?