Krullentopic

Heb je ze ook al op die eco facebookgroep staan? volgens mij gaat iedereen daar in katzwijm voor een beetje korting op eco producten

Aaah oke dan ga ik daar eens naar kijken! Moet zeggen dat ik met sprays slechte ervaringen heb omdat je dan vaak nog door je haar heen moet kammen. Maar wellicht dat dat bij deze niet is. Thanks :)!

Edit: en zie net dat die super cheap is dus het proberen waard haha!

1 like

Nee dit kam je niet door, is alleen voor bij je haarwortels. Succes!

1 like

Oh nee nog niet, dankjewel voor de tip!
Welke groep bedoel je precies? Die van de kapsalon zelf of is er nog een andere groep?

1 like

als je bij purelou ben geweest die ja! ecoCG

1 like

Is het een oplossing om het luchtiger te knippen, korter, of misschien eens te kijken naar lichtere producten?

Thanks! Ga ik dat proberen!

Je bent t daar vast zo kwijt! Ik heb op zich wel interesse maar ik kan t niet komen halen :frowning: en dan met vk is t meteen weer prijzig.
Maar op de eco cg groep is t zo weg hoor!

1 like

Luchtiger knippen heb ik nog nooit van gehoord. Zal het eens vragen aan mn kapper wat zij er vanaf weet! Thanks :)!

ga je naar een krullenkapper?

1 like

Yes ga altijd naar Pure Lou :). Die hebben echt verstand van wat ze doen. Kan ze iedereen aanraden! En ik heb veel krullen kappers verslonden in mn leven haha.

2 likes

Ik ben sinds vorige week begonnen met cg, en sindsdien heb ik echt enorm veel last van haaruitval. De laatste keer dat ik zoveel haren verloor was na mijn zwangerschap… is dat normaal zo in het begin?? Mijn haar is wel wat aan de lange kant momenteel, de punten moeten nodig worden bijgeknipt. Zou dat kunnen meespelen?

Ja dan komt het toch wel goed lijkt me :slight_smile:

2 likes

Ik doe sinds een maand of 2 eco-cg en gebruik de lijn van Boucleme. Ik was altijd sceptisch over de duurdere eco producten maar ik ben overstag…m’n haar zit zo ontzettend veel beter. En ik hoef het pas na een dag of 6/7 te wassen. Dat lukte me met de Kruidvat producten echt niet.

Ik heb nu allemaal leave-in proefjes die ik aan het uittesten ben. Nu zit rice pudding van eco slay in mn hair, gisteren bounce curl maar dat was niets.

Oh echt
Ik zit hier al weken over te twijfelen maar heb nu vandaag maar een noughty conditioner bij gehaald onder het motto “eerst je oude producten op maken”
Welke heb je

1 like

Ik heb via de verkoopgroep op fb een paar flessen kunnen kopen. Cleanser, conditioner, curlcream, 2 soorten gel. Waren nog meer als de helft vol.

1 like

echt alles dus? nice
ik twijfel tussen de waves en curls set namelijk

1 like

Noodgeval, luchtalarm, alarmfase rood.
Ik MOET m’n haar wassen. Het is meer als een week geleden en m’n hoofdhuid is echt geïrriteerd, maar ik heb exact nul conditioner in huis. Ook geen leave-in, of iets wat maar in de buurt komt.
Geen conditioner is absoluut geen optie als ik niet wakker wil worden met dit:

pluizig-haar

Heeft iemand een huis/tuin/keuken middeltje waarmee ik mm haar enigszins kan temmen? Ik heb morgen een ochtenddienst op kantoor en kan echt niet met zo’n chaos kop aan komen zetten, en morgen opnieuw wassen/conditioner is geen ook optie want dan droogt m’n hoofdhuid giga uit.

Olijfolie in je haar, in laten trekken en dan wassen? Of iets van avocado ofzo als haarmaskertje? Dat is ook vet en voedend denk ik

1 like