Haha welke snotgel?
Deze! https://www.kruidvat.nl/creme-of-nature-argan-gel-snot/p/5431154
Hij ruikt ook echt lekker.
Edit: mijn haar is westers, 3a met sommige plukken 2c. Voor mij werkt het goed!
Oeh ga ik proberen, thanks!
Ben benieuwd hoe je hem vindt! Ik was net bij een barbecue dus ik moet mijn haar nu weer opnieuw wassen
Ik heb sinds kort de Bellissima diffuser! Heb wel het idee dat ik er ietsje mooiere krullen door krijg. Voordelen: klein compact ding, geen nekpijn meer omdat je hem makkelijk omhoog houdt tegen je hoofd. Nadelen: geen koude stand. Ik moet wel echt heel lang föhnen, maar geen idee of dat normaal is omdat ik eerder nooit föhnde + ik heb heel dik haar.
Verder gebruik ik standaard de witte krullenlijn van Nivea.
Vind je dat Nivea spul echt fijn?
Mijn haar werd er heel stug van.
Ja, juist die witte lijn. Werkt voor mij heel fijn iig, gebruik die nu ongeveer anderhalf jaar. Maarja ieder haar is anders natuurlijk. Ik heb type 2B, lage porositeit en medium densiteit.
Heb ook wel eens de leave in etc van Cantu geprobeerd maar dat was echt te heftig spul, kreeg ik een vette kop van (want lage porositeit dus).
Bij mijn Kruidvat hebben ze het niet, was dit online of in een vestiging?
Ik heb het in de winkel gekocht, eentje in een redelijk grote Kruidvat in het centrum van de stad en eentje (voor mijn zus) in een kleine buurtvestiging. Ik zag dat beide winkels wel een vernieuwd assortiment van natural hair producten hadden, ook merken die ze voorheen niet verkochten (zoals Aunt Jackie’s). Misschien komt dat bij jouw vestiging nog?
Zal eens kijken als ik in de stad ben, dit is denk ik idd een te kleine vestiging. Thnx!
Ik sluit mij heel even aan bij dit topic! Mijn dochtertje is 1 jaar en 2 maanden en heeft flink wat krullen. Na een nachtje slapen is dat helemaal pluizig. Nu wil ik eigenlijk zo een refresh spray maken met leave in conditioner en water. Welke leave in kan ik het best gebruiken die heel mild is?
Aunt Jackie’s heeft een speciale lijn voor kinderen, verkrijgbaar bij Kruidvat/etos etc! Ik ben daar zelf heel tevreden over.
Ik heb een tijd geleden mijn haar een keer gedaan via de curly hair methode. Waren best wat krullen, alleen de volgende dag voelt het voor mijn gevoel dan klitterig aan de achterkant/in m’n nek. maar ik kan het niet borstelen want dan wordt het een grote pluizenbol. Hoe doen jullie dat? Ik heb niet altijd tijd om het nat te maken onder de douche en weer alles van vooraf aan te beginnen.
Met een plantenspuit je haren even refreshen en dan met je vingers stylen.
Je kunt dan ook eventueel toch even met een grove kam/ borstel er doorheen.
Dan een klein beetje leave-in en gel en op laten drogen
Good to go!
Ik gebruik ook graag een handstomer /kledingstomer om mijn krullen op te frissen.
Heeft iemand een tip voor cg proof haarspray? Ik heb veel babyhaartjes en spray is het enige wat daarbij een beetje helpt. Maar de meesten passen niet binnen cg
Dankjewel!!! Dan ga ik die eerste eens proberen denk ik
Die onderste heb ik ook nog staan maar weet niet goed hoe/wanneer ik die moet gebruiken. Wat doe jij ermee?
Als ik mijn haar invlecht zoiets. Dat er geen plukken mogen lospiepen
Het is meer spuitgel vind ik.
Welke föhn gebruiken jullie? Ik heb nu een prima föhn eigenlijk, maar gewoon zo’n goedkoop ding met standaard diffuser. Vraag me af of daarin misschien nog iets te winnen is. Ik ben echt even lost op het moment haha, heb nu zoveel verschillende producten en styling routines geprobeerd maar de krullen zakken zo snel uit en lijken dan slierterig te worden