Ik heb het in de winkel gekocht, eentje in een redelijk grote Kruidvat in het centrum van de stad en eentje (voor mijn zus) in een kleine buurtvestiging. Ik zag dat beide winkels wel een vernieuwd assortiment van natural hair producten hadden, ook merken die ze voorheen niet verkochten (zoals Aunt Jackie’s). Misschien komt dat bij jouw vestiging nog?
Zal eens kijken als ik in de stad ben, dit is denk ik idd een te kleine vestiging. Thnx!
Ik sluit mij heel even aan bij dit topic! Mijn dochtertje is 1 jaar en 2 maanden en heeft flink wat krullen. Na een nachtje slapen is dat helemaal pluizig. Nu wil ik eigenlijk zo een refresh spray maken met leave in conditioner en water. Welke leave in kan ik het best gebruiken die heel mild is?
Aunt Jackie’s heeft een speciale lijn voor kinderen, verkrijgbaar bij Kruidvat/etos etc! Ik ben daar zelf heel tevreden over.
Ik heb een tijd geleden mijn haar een keer gedaan via de curly hair methode. Waren best wat krullen, alleen de volgende dag voelt het voor mijn gevoel dan klitterig aan de achterkant/in m’n nek. maar ik kan het niet borstelen want dan wordt het een grote pluizenbol. Hoe doen jullie dat? Ik heb niet altijd tijd om het nat te maken onder de douche en weer alles van vooraf aan te beginnen.
Met een plantenspuit je haren even refreshen en dan met je vingers stylen.
Je kunt dan ook eventueel toch even met een grove kam/ borstel er doorheen.
Dan een klein beetje leave-in en gel en op laten drogen
Good to go!
Ik gebruik ook graag een handstomer /kledingstomer om mijn krullen op te frissen.
Heeft iemand een tip voor cg proof haarspray? Ik heb veel babyhaartjes en spray is het enige wat daarbij een beetje helpt. Maar de meesten passen niet binnen cg
Dankjewel!!! Dan ga ik die eerste eens proberen denk ik
Die onderste heb ik ook nog staan maar weet niet goed hoe/wanneer ik die moet gebruiken. Wat doe jij ermee?
Als ik mijn haar invlecht zoiets. Dat er geen plukken mogen lospiepen
Het is meer spuitgel vind ik.
Welke föhn gebruiken jullie? Ik heb nu een prima föhn eigenlijk, maar gewoon zo’n goedkoop ding met standaard diffuser. Vraag me af of daarin misschien nog iets te winnen is. Ik ben echt even lost op het moment haha, heb nu zoveel verschillende producten en styling routines geprobeerd maar de krullen zakken zo snel uit en lijken dan slierterig te worden
Ik vind wel echt een verschil tussen diffusers met een ‘bakje’/‘kom’ of zonder, maar ik gebruik thuis een chi lava en bij mijn vriend een 90s fohn met enorme universele diffuserkop en die is eigenlijk net zo lekker :x
wel heb ik even een babyliss 6000E uitgeprobeerd maar die zachtste stand was al windkracht 10, daar was niks mee te bezeilen.
slierterig heb ik ook tijden gehad, maar ben even kwijt of dat nou teveel proteine of teveel moisture was. kan ook zijn dat de producten die je gebruikt te zwaar zijn he
Slierterig is bij mij te veel proteïne producten gebruiken! Maar misschien is je product inderdaad ook te zwaar. Weet niet of je producten met proteïne hebt? Anders die even laten, kijken wat het doet.
En ik heb een fohn ook een babyliss volgensmij die ik vanaf mn 16e heb en ben nu 29 haha. Dus kan je daar geen tips over geven maar hij heeft een grote diffuser kop en dat kan ik je wel echt aanraden!
Ik denk dat het meer loont om even helemaal back to basic te gaan, in plaats van het te zoeken in een föhn.
Ik zie ( ben 10jr kapster geweest) vooral dat veel CG meiden gewoon veel en veel te producten gebruiken om maar een kreukel in het haar te forceren.
Bij overmatig productgebruik, teveel producten op elkaar gebruiken en/of te heftige verzorging gaat het zakken. Dat is gewoon zwaartekracht.
Dat valt eigenlijk heel erg mee, het enige wat ik gebruik is shampoo, conditioner en wat mousse óf een beetje snot. En een beetje van die shifra haarlak op mijn haargrens tegen de pluis. De producten die ik gebruik zijn licht en ik ben voorzichtig met proteïne. na het wassen zitten ze ook mooi maar de dag erna is het alweer slierterig. Heb zelfs al geprobeerd om ze uit te borstelen, dan golft het wel mooi maar na 5 min: weer slierten. Terwijl het helemaal niet vet is.
Ik wil af van mijn pluzzenbol maar het is allemaal zoveel uitzoekwerk
Ik heb blond haar met een flinke slag, maar het is zo onhandelbaar.
Er was ergens een plaatje met drogisterij producten die oké zijn toch? Weet iemand welke ik bedoel?
Mijn twist out is zo goed gelukt. Mooie juicy en gedefinieerde krullen. Hou echt van mijn lush-producten
Heeft iemand nog een tip voor een goede haarolie?