De beste tip is zwanger worden heb nog nooit zo’n vol lang haar gehad.
Hoop dat het daarna nog aanhoud.
De beste tip is zwanger worden heb nog nooit zo’n vol lang haar gehad.
Het lijkt erop dat ik via the insiders de Dyson föhn mag proberen ben zo benieuwd of ik verschil merk met de föhn die ik nu heb (Remington)
Wat vet zeg! Ik ben ook benieuwd.
Heeft iemand de manes by mell pigtail cut geprobeerd? Ik heb zelf lang 3a/b haar en ben benieuwd of het daar ook op werkt maar ben echt een pussy met m’n haar
Ik kan je niet helpen maar ik vind het een heel mooie kleur. Ook een prachtige vrouw is zij!
Purelou verft volgensmij zo schoon en natuurlijk mogelijk. Je kan ze dmen op insta voor info of op hun website kijken misschien?
Oh oke sorry dan heb ik je verkeerd begrepen!
Krullenclub in provincie Groningen misschien?
Ik heb dit weekend een bruiloft en mijn kapper is last minute op vakantie gegaan.
Ben op zoek naar manieren om m’n krullen makkelijk zelf op te steken, maar ik vind het zó lastig om het aan de voorkant mooi te krijgen. Vooral omdat m’n haar niet zo vol is. Hebben jullie makkelijke filmpjes/sites?
Ik maak de laatste tijd een slappe invlecht van mijn pony tot 5cm verder bovenop mijn hoofd.
Die kan ik dan zo “poef” een beetje bol maken. En dan heb ik volume.
Hoe steken jullie krullen op? Met clipjes vind ik het snel lijken alsof ik 9 jaar oud ben haha. En schuifjes zijn niet aan mij besteed, daar heb ik altijd ruzie mee. Iemand tips (of filmpjes)?
Met een ronde bananenklem maak ik een soortje van staart. Dan gebruik ik kleine klemmetjes om de lange uitstekende krullen vast te zetten.
Dat hele “opsteken” vind ik nogal jaren 90, maar als ik m’n haar uit m’n gezicht wil maak gewoon een pineapple en zet dan wat lange plukken een beetje naar voren vast met bobby pins. Soms bind ik een sjaaltje om.
Zoiets
Ik wil dit dus ook, maar kan gewoon technisch niet snappen hoe dit werkt ?
Ik vind bij mijn haar dat gel geen vettige laag vormt, maar juist heel goed helpt bij het vormen van je krullen + het houden van de krul. Het zorgt ook voor glans bij mij! Mijn lievelings was altijd Giovanni LA strong hold gel (die is wel heel dik), maar heb nu Aussie instant freeze gel en die vind ik ook wel heel erg fijn! Is net wat dunner/makkelijker om mee te werken.
Heb zelf fijn haar wat in principe steil kan zijn, maar ook 2b/3a kan krullen als ik mijn curly routine doe. Ligt er even aan hoe jouw gladde haar reageert op een gel maar de truc is vooral: veel water toevoegen, 100% laten opdrogen (of diffusen) en dan evt de crunch uitknijpen zodat je zachte krullen hebt
Ik ben er inmiddels wel achter dat m’n holy grail is dat ik doe waar ik zin in heb met m’n haar. En dat ik me niet moet laten beïnvloeden door een chick met krullen die zegt dat die-en-die shampoo niet goed voor de peehaa waarde van m’n haar.
Hoe staan jullie tegenover shampoo met sulfaten? Vanuit de CG methode mag dit natuurlijk niet (of misschien heeul soms), maar ik merk dat ik nu eigenlijk om de was m’n ‘agressieve’ shampoo gebruik en precies dan zit m’n haar altijd heel goed haha. M’n krullen/golven zijn dan meer gedefinieerd, het krult meer en het glanst ook meer. Heb 2B/2C/3A fijn haar.
Ik gebruik verder overigens wel alleen maar CG proof producten dus zou technisch gezien de sulfaten niet nodig hebben, maar vind het toch wel interessant dat het dus wel goed werkt
Mijn haar houd ook van een goede schoonmaakbeurt! Maar ik gebruik geen heftige sulfaten.
Wat gebruik je normaal om te CG wassen?
Ik ben ook niet zo strikt in de leer, maar vind het wel lastig om dan weer een fijne shampoo te vinden (er is zoveel keuze)
Ik gebruik nu af en toe appelazijn om even goed schoon te maken (gemengd met water) en dat bevalt me ook goed!