Thanks! Ja ligt er indd een beetje aan hoe je de gel moet gebruiken. Als je er minder van nodig hebt, vind ik 23 euro nog acceptabel, maar ik heb lang en dik haar, dus het vliegt er bij mij doorheen. Hoe gebruik jij deze in je routine?
Ik heb ook dik haar en ook veel haar, tot tussen mn schouderbladen. Ik ben sinds een paar maanden overgestapt op een simpele routine. Ik gebruik zelf shampoo, conditioner en masker van Shea Moisture, sea kelp variant. Daarna doe ik de gel er in en doe ik met een brush de styling. That’s it. De gel word bij mij erg hard en als ik het uit scrunch dan blijven mn krullen bouncy en soft.
Wat fijn, zo eenvoudig! Klinkt goed. En je gebruikt de strong hold variant?
Ik vind Keune triple x gel heel fijn. Ik heb die van mij nu heel goedkoop kunnen bestellen in de limited edition packaging (roze). Maar ik woon niet in NL dus misschien is die actie daar niet.
Ja de nr 3, strong hold idd!
Oké dit was een gefaald experiment haha. Ongeveer de helft van mijn haar krulde en de andere helft bleef steil. Wel megaveel volume, dat dan weer wel haha.
Mocht iemand interesse hebben dan heb ik de Yari Green Curls shampoo, conditioner, leave in spray en curl maker voor een klein prijsje.
Het is wel zo dat je haar eraan moet wennen, 1 keertje gebruiken is niet genoeg. Ik zag pas na een aantal weken spul gebruiken dat het meer deed. En na een paar maanden echt enorm verschil vergeleken met week 1 (foto’s maken elke keer!)
Plus als je jaren bv stijltang hebt gebruikt dan is je haar beschadigt en moet dat uitgroeien.
Wat @Trademark zegt, even doorzetten!!! Duurde bij mij wek een poosje voor het echt goed werkte, je haar moet wennen aan de nieuwe producten.
Edit: en probeer het even zonder de leave in, mijn haar is daar ook te dun/wavy voor ![]()
Oh oké sorry allemaal
het kost ook zoveel tijd haha. Ik ga doorzetten!
Hoop dat het hier juist staat, of moet dit naar het weggeeftopic…?
Kan ik iemand (tegen vergoeding verzendkosten) blij maken met een 80% volle Killer curls rinse van Kevin Murphy?
Is die groenige flacon, 250ml. Is voor mijn haar te zwaar helaas, maak er graag een andere krullenbol blij mee ![]()
Ja ik wil het wel overnemen om te proberen
Stuur me maar een berichtje! Ik heb geprobeerd jou een berichtje te sturen, maar kreeg de melding dat je geen berichten accepteert.
Iemand hier met 2b-3a krullen die ervaring heeft met de producten van Eve curls? Ik heb al een paar keer op het punt gestaan het te bestellen en nu met BF opnieuw, maar ben bang dat het te zwaar is voor mijn type krul (onderin 3c, bovenop 2b en 2c)…
Ik zie net een bericht hier voorbij komen over Aussie producten. Kan me herinneren dat de krullen mouse echt heel fijn was (niet te zwaar, maakte krullen niet hard of droog). Heb nu paar x iets van Aunt Jackie’s gebruikt maar krijg er dan ook wel wat kleinere krullen van.
Wat is jullie lievelings krullen mouse tegenwoordig?
Ja, m’n vriendin heeft al 2 keer voor een dichte deur gestaan. Echt sneu. En dan kwam ze met een slechte smoes. Dit doet ze al jarenlang, hoor deze verhalen echt al heel lang.
Edit: ik zie dat ik echt op een heel oud bericht reageer, sorry ![]()
Iemand ervaring met deze producten? Klinkt als een perfecte lowkey manier om mooie krullen te krijgen maar daardoor wellicht te goed om waar te zijn?
Misschien mosterd na de maaltijd. Maar in Rotterdam zijn er veel krullenkappers die je ook zou kunnen proberen als Tryshy niet bevalt.
Ik hoor goede verhalen over C.HeCurls en Doctor Curlz.
Volgende week heb ik ervaring, ik heb het besteld
.
Je herinnerde mij aan dit merk.
Deze zomer gebruikte ik weinig gel. Meer crème en mijn haar was zo gezond en zacht dat ik iets meer in die richting zocht.
Toen kwam ik op dit merk, maar was de naam vergeten!
Ik ben benieuwd ![]()
Aaaah wat goed! Ben benieuwd!!
Ik heb mijn haar de afgelopen 6 maanden consistent steil gedragen en ik ben het zat, pray 4 me dat ik nog een beetje mooie textuur heb
![]()