Hebben jullie ook zoveel producten liggen die je uiteindelijk toch niet zo fijn vind en dan niet meer gebruikt? Ik heb inmiddels een favoriete combi gevonden, en af en toe wil ik nog wel eens wat anders proberen. Maar als dat dan toch niet zo fijn blijkt, blijft het weer liggen in de kast.
Of maken jullie het dan toch eerst op allemaal?
Zouden we daar iets mee kunnen?
Deze heb ik ook nog liggen, hoe gebruik je hem, als gel?
Kikkererwtje is wel voldoende denk ik, maar ik krijg er enorm harde krullen van die ik niet goed uitgecrunched krijg.
Inderdaad kikkererwtje op handdoekdroog haar. Ik doe meerdere dingen in mijn haar, en deze als laatste stap. Harde krullen krijg ik juist niet, maar heb wel veel en dik (droog) haar
Ja en dat laat ik zo lang in de kast staan dat ik het uiteindelijk wel moet weggooien.
Maar wel al minder omdat ik nu toch wel favorieten heb tegenwoordig.
Gelukkig blijven deze producten nu wel lang te koop. Vroeger dat je alleen terecht kon bij de bekende winkels was dat echt drama als iets uit de handel ging.
Mis nog steeds de laagjespasta van Andrelon of de VO5 pasta. Knalroze in een blauw potje
Ik heb in mn leven al voor een fortuin uitgegeven haha, kom altijd terug bij boucleme.
Oohh de hele lijn?
Ik vind de giovanni direct leave inn vooral t fijnste.
Nee niet alles. Ik vind de foam niet lekker, maar de gele gel en curl cream zijn wel favoriet. De shampoo vind ik ook niks eigenlijk.
Ik was echt fan van snot maar dat is niet meer verkrijgbaar
Wil je nog een tube snot? Bijna helemaal vol.
Ohh ja graag! Kan ik je een dm sturen?
Ik baal hier ook zo van! De enige gel die echt wat doet voor mijn haar
Ja natuurlijk!
Ik kan je geen berichtje sturen
Wordt hij helemaal niet meer gemaakt of niet meer verkrijgbaar in Nederland?
Ik begreep vanuit de Facebook groepen helemaal niet meer
Ga naar je profielfoto, klik op je mailbox en zo kan je iedereen een dm sturen.
Ik kan deze gel wel aanraden ipv snot:
Gerade bei dm entdeckt: Haargel Maximum Power, 150 ml (dm-drogerie markt - dauerhaft günstig online kaufen)
Heeft ook dezelfde dikte en substantie (maar dan groenig ipv oranje haha). Is een fijne strong hold gel voor een goeie prijs
Om te janken!
Als iemand nog van zn tube snot af wil, denk aan me ajb. Sta nu bij het kruidvat niet te weten welke gel ik moet kopen
Ik zag op insta een meid die deze nu gebruikt ipv dat snot, misschien wel een tip.