LEGO

Mijn zwager had wat dingen die online niet leverbaar waren, voor mij meegenomen uit de winkel. Samen hadden we precies genoeg voor de tijger die je momenteel cadeau krijgt en hij hoefde hem niet.

In een halfuurtje had ik hem in elkaar gezet.

Zijn oortjes kunnen platter gedaan worden. Ik vind hem zo leuk. :heart_eyes:

20 likes

Ik heb echt zin om iets van Lego te kopen maar weet niet zo goed wat haha

Een van mijn aankopen uit de Lego-winkel. :yellow_heart:
Mijn dochter heeft de blaadjes samen met mij in elkaar gestoken, was zo leuk om samen te doen.

Het enige waar ik me aan stoor is het feit dat de blaadjes bij het dwarsbalkje een grotere afstand hebben vanaf de andere blaadjes maar dat kan niet anders, zie deze foto.

Ze zijn niet zo lang dus ze passen goed in een groot waterglas. :blush: Ik heb nog een setje zodat het glas wat voller is straks.

15 likes

Het boutique hotel is af, echt een geweldige set!

brace yourself for all the close-ups

25 likes

Ja hier stoor ik mij dus ook aan bij het boeket bloemen! Ik heb er zo mee zitten prutsen en kwam er toen achter dat het niet anders kon. Ach nou ja, als je er niet bovenop zit te kijken valt het niet op.

En ik heb zitten turen naar het doosje maar daar lijkt de afstand echt minder dan in het echt. Dat vind ik wel jammer. Maar van een afstand in een ‘bosje’ gaat het wel.
Hebben alle bloemen in het boeket dat jij hebt dit euvel?

Tot nu toe wel de bloemen waar zo’n ding zit. maar ik heb ze nog niet allemaal gemaakt. Ik zat net nog een keer naar je zonnebloemen te kijken, maar bij het boeket is het wel minder groot verschil hoor! Het zijn wat fijnere bloemen dus het valt lang niet zo op als bij de zonnebloemen als ze klaar zijn.

1 like

Oh ik vind het ook heel leuk om Lego Friends met mijn kinderen te bouwen hoor. Ze hebben zoveel leuke sets. Hebben dan ook al een aardige verzameling. Laatst nog het winkelcentrum samen gemaakt. Die is echt leuk. Vooral die roltrap is zo gaaf!

1 like

De straat (en binnenkant van gebouwen) geeft licht :heart_eyes: staat zo gezellig in de woonkamer op deze manier, nu kun je tenminste ook beter naar binnen kijken zonder de verdiepingen van elkaar af te halen

36 likes

Wow zo leuk! Ziet er echt gezellig uit met die lichtjes

2 likes

Ohh leuk, heel veel plezier met het bouwen alvast!

2 likes

Haha nee niemand zit aan mijn lego :stuck_out_tongue: ik vind het zelf te leuk. Mijn zoontje weet ook dat hij van mijn lego af moet blijven :’) Hij heeft zijn lego en ik de mijne DUS BLIJF VAN MAMA’S LEGO AF

3 likes

Ik heb mijn vader(65) ook lego gegeven voor zijn verjaardag, dat vond hij zo leuk dat hij direct zelf nog het kersthuis bestelde. En sindsdien huurt hij de grote, dure sets want hij vind het bouwen leuker. Dan bouwt ie 1 of 2 weken en levert het weer in. Zo schattig

6 likes

Heeft er iemand hier wel is Lego gehuurd en wat was je ervaring?

De sets die mij leuk lijken zijn nogal prijzig en dit zou dan wel een manier zijn om te kunnen bouwen zonder gelijk zoveel in 1x kwijt te zijn.

Een collega van mij heeft dit dit weekend ontdekt. Hij is fan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hij kwam sochtends ook zo schuifelend mijn kantoortje in vragen hoe mijn weekend was.
Maar hij wilde gewoon even vertellen wat hij ontdekt had
“Ik heb weer helemaal Lego ontdekt”

(Ik ben geen befaamde legofan op kantoor hoor, gewoon makkelijk om tegenaan te kletsen :rofl:)

9 likes

Een amateuristisch tiktok filmpje van mijn lego (harry potter) verzameling :smiley:

https://www.tiktok.com/@daintystudio/video/7052999045811391750?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1

6 likes

Fantastisch al die sets! Ontdek dit topic pas nu :heart:

2 likes

Laat me raden, door het show je laatste aankopen topic :grimacing:

2 likes

Guilty :joy:

4 likes

Wat een goed idee om te huren! Ik wist helemaal niet dat dat bestond maar heb in mijn buurt ook een locatie gevonden. Super leuk, binnenkort maar even doen.