LEGO

Ja er zit wel wat herhaling bij het maken van de toetsen maar ik vond het niet vervelend. Het heeft ook wat meditatiefs haha. Die wereldbol kende ik nog niet maar ziet er ook heel gaaf uit! Die gaat op mijn lijstje :).

1 like

@Bittie De Home Alone set was inderdaad op in Leidschendam. Maar ze ontvangen ergens volgende week weer een nieuwe levering! Vanaf morgen kun je bellen of langsgaan om je op de wachtlijst te zetten, dan krijg je een mailtje als ze er weer zijn. Echt super aardige mensen werken daar trouwens, ben dat gewoon niet meer gewend in winkels hahaha.

Ik heb ‘m kunnen scoren in Amsterdam, daar is nu ook nog voorraad! Kreeg er nog 3 random zakjes bij. En had in Leidschendam de Seinfeld set gekocht. Kwam nog 5 euro tekort voor die gratis tijger dus heb de kortharige katten er ook bij gekocht.

Maar nu eerst maar eens Baby Yoda afmaken en aan het Vrijheidsbeeld beginnen :sweat_smile:

Ik zag trouwens dat dit koala idee 10.000 stemmen heeft gehad, hoop dat ie echt gemaakt gaat worden. Zo schattig

16 likes

Oh jaaa mooi! Heb erop gestemd voor je

3 likes

Ooooh bedankt voor de info, dan ga ik morgen zeker bellen!
Leuke mensen daar hè, zo vriendelijk maar niet op een vervelende of opdringerige manier vonden wij.

2 likes

Ja echt heel aardig en inderdaad totaal niet opdringerig! Ze nemen ook echt de tijd voor je

1 like

Ik ben volgende maand jarig en misschien kan ik dan eindelijk de boomhut kopen. :slight_smile:
Edit: ik heb een hele lieve vader :slight_smile:

6 likes

Bijna klaar :relaxed:

5 likes

Voor de liefhebber: de boomhut staat nog in de Lego store in Gouda! Stond er sowieso nog 1!

3 likes

Ik zag hem zondag ook in Leidschendam, mocht dat dichterbij zijn

Hoe werkt dat met kunnen zien welke losse blokjes je nodig hebt? Ik kan het niet vinden helaas en vind deze ook geweldig.

Super! Dank je. Dit is gevaarlijk voor mij :joy:

3 likes

Omg ik ben helemaal verliefd op deze

1 like

Vraagje! Waarom koop je niet alles bij een reseller? Want zie dat je dus ook de hele set bij een reseller kan kopen, maar is dat dan duurder ipv via de lego website zelf? Ben echt tempted om nu 1 van de 3 te kopen haha

1 like

Het is nog geen officiële set van Lego, dus daar kun je 'm nog niet kopen!
Lego Ideas is een site waar lego-bouwers hun creaties op mogen plaatsen. Bij genoeg stemmen, 10.000, gaat lego overwegen om dit als officiële legoset uit te brengen.
Tot die tijd kun je dus zelf de handleidingen downloaden en de stukjes los bestellen (en dus bij tussenpartijen die het groter inkopen en als set verkopen)

2 likes

Wàt een leuke set zeg.

Vandaag heb ik hem af gemaakt, veel later dan ik wilde maar ik kwam er steeds niet aan toe of had al teveel Lego van mijn dochter gezien. Net heb ik alles afgerond en ik kan het alleen maar aanraden. Sowieso is het een leuke set, maar voor een groot fan van Friends helemaal. Er zitten zoveel leuke herinneringen aan afleveringen in verstopt. En de set is redelijk betaalbaar.

Ik heb er echt van genoten om de set te bouwen!

22 likes

Ik zag deze set ook voorbij komen, idd goede prijs voor de set! 50 of 55 euro voor ruim 1000 stukjes toch? Echt vrij goedkoop. Maar ik ben geen groot fan van friends dus daarom koop ik m niet haha

Ik heb net het politiebureau besteld, die stond eergisteren nog op voorraad maar was nu nalevering :confounded: samen met het potion class boek van harry potter en een taxi voor m’n straat. Dus ik kreeg als cadeautje (nogmaals) de tijger van het Chinees Nieuwjaar en een ouderwetse taxi als cadeautje erbij. Nu nog een maand geduld hebben voor het politiebureau binnen komt

1 like

Ja ik had hem voor 56€, vond het een nette prijs (en ik had een bon van 50€ dus dat was helemaal fijn!).

Ik heb de smaak nu ook te pakken.
Ik ben bezig met the statue of liberty en aas op de empire State building. Volgens intertoys zou hij nog verkrijgbaar moeten zijn voor de normale prijs maar ik kan het niet vinden.

1 like

Als Formule 1, McLaren en Legofan word ik hier heel erg blij van :star_struck:

6 likes

Ik wil de zonnebloemen er nog bij :heart_eyes:

10 likes