LEGO

Voor wie de set van Queer Eye nog graag wilde: hij is nu bij bol met grofweg 50% afgeprijsd naar 59 euro! LEGO Creator Expert Queer Eye De Fab 5 loft - 10291 | bol.com

Ik heb na de tip van @nello ook de paaskonijntjes gekocht. Wat een schattige set zeg! :heart:

En voor Valentijnsdag heb ik voor mijn man en mij de dwergpapegaaien gekocht, dat is een set die 2 instructieboekjes bevat zodat je het samen kan maken, als ik deze review mag geloven. Die was zo positief dat ik ze niet kon weerstaan.

En toen ik de prijs zag van het Valentijnsbeertje (5,99!) kon ik me niet inhouden. Die wil ik samen met mijn dochter gaan maken.

De onderste 2 setjes gaan we dit weekend in gebruik nemen, de paaskonijntjes bewaar ik nog even.

12 likes

Aarrgghhh ik heb een week geleden het politiebureau besteld maar hij stond op nalevering en ik moet nog tot eind februari wachten maar ik heb geen gedulllddd

Heel veel Lego gekregen voor mijn dertigste verjaardag!zo blij mee!

28 likes

Ze wegen altijd de zakjes en omdat die kleine dingen weinig wegen, doen ze daar extra van in, zodat ze zeker weten dat er genoeg in zit!

1 like

:scream:

Ik zag het op de insta van Lego, op de site nog niet te koop maar al wel te vinden

23 likes

So tell me what you want what you really really want. :sunglasses:

1 like

Ohhh ik zag ze ook net, mijn nineties hart gaat al sneller kloppen :star_struck::star_struck:

Ik las dat er 24 t/m 28 februari waarschijnlijk weer dubbele punten VIP dagen zijn, hoop dat het klopt! De boomhut lijkt me toch ook wel heel leuk dus dan koop ik hem dan. Als ie dan niet weer is uitverkocht dan haha. Heb tot nu toe eigenlijk alleen sets van tv series/films die ik leuk vind en steden waar ik iets mee heb gekocht, en een boomhut… ja daar heb ik opzich niks mee. Maar het ziet er heel leuk uit en ik las dat ie ook leuk is om in elkaar te zetten, dus ik denk dat dat m’n eerste ‘random’ Lego set wordt!

Edit: blijkbaar is het verplaatst naar 12 t/m 14 maart

1 like

Wat leuk! En al die kaartjes maken het contrast heerlijk. ‘wat zo oud?!’ Jazeker, maar niet te oud voor lego.

1 like

Haha ik zag hem net op insta voorbijkomen, wat grappig

5 likes

Ik kreeg van m’n man een valentijnscadeau (doen we niet perse aan, maar kreeg ineens wat):

Zo blij mee, ik had hier nooit wat over gezegd, maar vond ze al heel tof dus perfect uitgezocht :heart_eyes:

15 likes

Oooooops.

Af
:heart_eyes::heart_eyes:

Gister de zonnebloemen gekocht en het boeket is nu ook af :joy:

Komt deze week binnen:

Ik ben wel een beetje laat met mijn nieuwe hobby. Ik moest het nu van een opkoper kopen.

16 likes

Net binnen gekomen❤

20 likes

Woohoo! Was het gelukt via Leidschendam? Ik twijfel zo of ik aan deze ga beginnen of hem zo lang mogelijk bewaar voor kerst en eerst aan de andere sets die ik nog heb liggen begin

Nee, ik heb hem via Zavvi kunnen bestellen. Was wel 15 euro meer kwijt, maar dat scheelde me weer een ritje naar de Lego Store!

Wij hebben besloten om hem deze week in elkaar te zetten (zeker nu met dit weer), een maandje te laten staan en dan gaat hij tot december weer in de doos.
We willen hem dan elke december als ‘kerst stal’ gezellig bij de boom zetten!

4 likes

Baby Yoda was heel leuk om te maken! Ook leuk dat het hoofd, de oren, de mond en de handen kunnen bewegen. 10/10

De Seinfeld set is ook heel leuk. Zit echt vol met referenties naar afleveringen. De minifigures hebben 2 gezichtsuitdrukkingen, dus je kunt de hoofden ook omdraaien als je wilt. Maar ik speel er niet mee ofzo dus ik laat ze gewoon zo

Heb het Vrijheidsbeeld ook afgemaakt maar daar is gister nog een foto van gepost door iemand haha.

Ik twijfel aan welke set ik nu ga beginnen, denk de Stranger Things Upside Down set. En daarna Home Alone :christmas_tree:

18 likes

Voor iedereen die van plan is om iets te kopen: het dubbele punten VIP weekend is toch 24 t/m 28 februari, de maart data zijn blijkbaar alleen voor Amerika.

Ik snap wel dat de BTS set is gekozen want hier gaan ze echt vet veel van verkopen, maar wat een ontzettend saai ontwerp zeg. Dat zal vast wel verbeterd worden door Lego, maar vind het echt een mega verschil met alle andere ideeën. Er zitten niet eens gezichtsuitdrukkingen op de minifigures en dat gebouw is echt zo basic als het maar kan.

3 likes

Ooooh die orchideeën in de zomer ‘22 selectie :heart_eyes:

4 likes