Heel leuk idd! En die koraal en tuincentrum zijn ook tof. Dat moomin huis is wel echt
Er mist een zakje in m’n upside down set er zitten 2 zakjes in zak 8, en in plaats van zakje a en b zeg maar heb ik 2 keer zakje a gekregen. Dus ik heb nu via de website alle missende onderdelen uit het andere zakje los aangevraagd, maar ik vraag me af of het verzoek automatisch wordt goedgekeurd of ze eerst contact opnemen met vragen haha. Het zijn namelijk echt iets van 70 stukjes en ik heb voor deze set al eerder 2 losse verzoeken gedaan voor 2 missende steentjes. Maar had geen zin om te wachten tot ze morgen weer telefonisch bereikbaar zijn
Vond het al zo gek dat ik zoveel miste omdat de sets worden gewogen tijdens het inpakken, maar toen ik klaar was met zak 8 en zag dat ik nog super veel steentjes over had dacht ik ah ja logisch als dat andere kleine zakje er 2 keer in zat. Wel jammer want nu kan ik niet verder, er zitten echt dingen in die je nodig hebt om verder te kunnen.
Edit: ok automatisch geweigerd en volgende bestellingen voor missende onderdelen moeten volgens die mail ook via de klantenservice omdat die ook automatisch gaan worden geannuleerd omdat het systeem zo werkt, fijn. Nouja morgen maar bellen dan. En elke volgende keer dat er een steentje mist ook haha stom
Oh nee wat stom! Nog nooit meegemaakt Hopelijk doen ze niet al te moeilijk. Het is niet alsof je één stukje mist, dan kun je de set nog wel afmaken. Met een heel missend zakje kom je niet ver…
Ja ik hoop dat ze het zakje gewoon kunnen opsturen! Of anders de losse onderdelen, weet niet of ze nog een kant en klaar zakje hebben omdat de set sinds eind vorig jaar niet meer verkocht wordt. Maar ik lees overal altijd dat Lego’s klantenservice super aardig is dus ik hoop dat het vast wel goedkomt als ik morgen bel
Ja precies, dat heb ik ook veel gehoord inderdaad. Hoop het echt voor je, zo zonde!
A-frame past wel mooi bij mijn boomhut, maar hopelijk zal het uiteindelijke product wat spannender zijn.
Omg, Avatar
Er zijn trouwens ook geruchten dat er in november een Eiffeltoren komt van 1 meter 30 wel €630
Ik hoop wel dat er meer uitkomen van de architect collectie
Ik ben weer lekker bezig deze week…
Deze besteld via de lego webshop
En deze wordt niet meer gemaakt en kost op veel plekken 400 euro online… ik heb m via marktplaats voor 260 euro gekocht. Nog steeds veel geld maar houdt z’n waarde wel dus durfde het risico wel aan (en ik Wilde m gewoon heel graag)
En die ben ik ook gelijk aan het bouwen
Ja echt enorm duur idd, vond 260 nog net een haalbaar bedrag.
Dat vind ik idd zo leuk aan al die modulaire gebouwen, zo veel leuke details! Het boutique hotel was idd ook echt fantastisch. Heb nu ook de gift with purchase van die taxi in ouderwetse stijl dus die past perfect bij het boutique hotel
Wat is jullie favoriete set die jullie hebben gebouwd? En hebben jullie ook een set waarvan je eigenlijk zoiets hebt van nah, niet perse spijt dat ik hem heb gekocht maar een andere had denk ik leuker geweest? Of wel echt spijt :p, dat kan ook.
Van 3 t/m 15 maart is er trouwens weer een GWP bij besteding van €120:
Deze vind ik zo leuk! Ik wil nu eigenlijk geld uitgeven maar even geen inspiratie welke het dan moet worden.
Ik vond pirates of barracuda bay heel leuk om te bouwen. Hij is alleen zo groot dat ik niet zo goed weet waar ik hem moet neerzetten. Hij staat nu op een kast maar wordt zo stoffig.
Ja hè! Ik wil ‘m ook, denk dat ik de typmachine ga kopen als ie dan nog op voorraad is.
En haha dat komt me bekend voor, ik ben ook nog op zoek naar de beste manier om alle sets neer te zetten. Ik zie online vaak van die open Ikea kasten, maar dan zit je nog steeds met het stof probleem. Misschien van die dichte glazen kasten ergens? Hmm
Heel leuk!
Ik ga mijn Harry Potter sets overmorgen maar bestellen dan
Boomhut en een gebouwenset vond ik het leukste!
Ik vind deze ook superleuk! Maar heb eigenlijk op dit moment niet per se iets op het oog… Dus ik twijfel nog een beetje. Het is wel verleidelijk natuurlijk.
Ik heb laatst trouwens de dinosaurusfossielen gekocht, blij mee! Zijn inmiddels lastig te krijgen (en duur!) maar heb ze via Marktplaats gekocht en dat ging prima. Zal wel een keer een foto plaatsen als ik alles gebouwd heb!
Klaar met de upside down! Zie nu alleen wel dat ik de rechterboom achterstevoren aan het huis heb geklikt. Was een hele leuke set, je kunt hem met de normale kant naar boven neerzetten of met de upside down naar boven. Zou denk ik ook leuk zijn om samen te bouwen, want er zitten 2 boekjes bij dus dan kun je ieder een kant doen. In de woonkamer van de normale kant zit een lichtsteentje. De auto kun je er trouwens ook afhalen en los neerzetten.
Jaaa ik heb hem klaar! Nu nog mooi plekje voor vinden maar denk dat ze op mijn bureau komen te staan
Vind het zo leuk om Lego in elkaar te zetten, maar zou echt niet weten waar ik alles zou moeten laten, dus ik hou het nu maar bij het in elkaar zetten van auto’s en huizen voor mijn zoontjes