Oeps ik heb niet eens meer tussenstanden gepost van m’n diner maar die is inmiddels al lang en breed af
Bol heeft wat verschillende Lego-sets met een mooie korting, en ik heb deze besteld voor mijn dochter.
Heb deze ook voor mijn dochters gehaald (en stiekem ook een beetje voor mezelf ). Kan niet wachten om het met ze te gaan bouwen!
Leukste:
Helaas is Wall-E hier van de kast afgegooid door mijn kat en moet ik hem nog altijd repareren haha
Minst leuke:
Want natuurlijk heel veel hetzelfde doen bij deze haha
Late reactie, al even niet hier gekeken
Ohh die Wall-E is leuk! Maar ik zie dat die inmiddels niet meer verkocht wordt, is er hier misschien iemand van wie ik 'm kan overnemen?
Ohhh die orchidee
Oh die vind ik echt superleuk beide, die ga ik voor m’n verjaardag vragen!
Ik vind de succulents zo leuk
Maaaaarrrr eerst 1 mei de tallneck van horizon, die komt er sowieso
Ik wilde al heel lang het vraagtekenblok van mario, nu eindelijk besteld en ook gelijk de orchidee besteld (al komt die pas begin mei).
Ik kan niet wachten tot het binnen is.
Laatst kocht ik de Streetfoodmarkt (41701) van Lego Friends voor mijn dochter toen die een mooie korting had.
Vandaag kreeg ze de set en hij is zo leuk! Na het paasontbijt hebben we alles in elkaar gezet.
De foodtruck heeft een scharnier zodat 'ie open kan.
Hoe tof is deze sapbar? Het poppetje dat er bij hoort heeft (volgens mij) een nieuwe huidskleur en een nieuw kapsel. Heel gaaf om te zien dat de diversiteit groter wordt!
Aziatisch kraampje, zulke leuke details.
Andere kant van de foodtruck.
De poppetjes hebben elk 2 hoofdjes zodat hun gezichtsuitdrukking gewisseld kan worden. Emma was al een bestaand karakter bij Lego Friends maar heeft nu een nieuw kapsel gekregen.
Dit had ik nog niet eerder gezien bij Lego Friends; eetstokjes.
En een plekje voor de poppetjes om al het lekkers op te eten.
Het donkere meisje en de jongen zijn nieuwe personages in Lego Friends.
Mijn dochter is helemaal gek op de set en dat begrijp ik wel, er zitten zulke leuke details in. In de sapbar zit bijvoorbeeld een drankje waarop een sinaasappelschijfje zit. Zo slim uitgewerkt en dergelijke details maken zo’n set, vind ik.
Wat leuk! Die nieuwe poppetjes en kapsels zijn te cute! Deze set ken ik nog helemaal niet. Waar heb je hem met korting gekocht als ik vragen mag?
Bij Wehkamp, maar hij is nu het voordeligst bij Bol:
https://www.brickwatch.net/nl-NL/set/41701/Street-Food-Market.html
Als ik een set zie voor mijn dochter zet ik het in mijn brickwatch en hou ik de prijs een tijdje in de gaten. Als er een hoge korting is krijg je een mailtje.
Nou ik wilde net de tallneck van lego gaan bestellen, want vandaag uitgekomen, maar staat nu al op tijdelijk uitverkocht… vraag me af of hij überhaupt op voorraad is geweest want zo snel is nog nooit iets uitverkocht geweest geloof ik
Jaa eigenlijk wel via lego, want ik heb veel vip punten die ik wil inwisselen haha (en mijn kind heeft ook geen cadeaubonnen meer van de intertoys die ik kan inpikken)
De Orchidee-set is vanaf dinsdag 3 mei voor 44,99 bij Kruidvat online te bestellen. Gratis verzending naar een winkel
Edit: dinsdag 3 mei
Ik heb meerdere keren gekeken vandaag, maar kan m niet vinden op de website. Alleen in de folder maar niet ergens anders
Zie nu je edit pas, morgen dus! Ben benieuwd hoe snel hij weg is!
Dat is hij geweest want ik heb hem (sorry) al in huis!
De orchidee is pas vanaf morgen 4 mei bij het Kruidvat (online) te krijgen. Is een dag verschoven
Echt!! Niice, veel plezier met bouwen! Had je m via lego gekocht? Dan is het echt mega snel verstuurd zeg! Hij was pas vanaf 1 mei beschikbaar toch?
Via Lego inderdaad! Ik was ook heel verbaasd dat ik hem een dag later al had. Hoorde via mijn vader (werkt met/voor Lego) dat de Tallneck enorm snel wereldwijd uitverkocht was. Maar er komt wel een restock aan.
Hij lijkt ook op alle andere webshops uitverkocht helaas!
Edit: krijg net een mail van Brickwatch dat hij hier weer beschikbaar is LEGO Tallneck (76989)