LEGO

Pff ik had al zo vaak gekeken vandaag, zelfs om 12u vannacht haha en snapte er al niks van.

Wilde m voor mn vriend voor vaderdag maar denk dat ik heb zelf voor mn verjaardag van hem krijg haha

1 like

Ja dat had ik ook haha. Ook wil ik nog de Vetplantjes. Was even in de aanbieding op Amazon voor 45, maar helaas net gemist. Dan heb ik alle bloemen/planten sets, behalve de zonnebloemen.:star_struck:

Ik heb de orchidee net voor 41,99 op de Intertoys site besteld. Ook gratis verzending naar de winkel.

2 likes

Oh nog betere deal.
Ik heb vannacht per ongeluk 3x bij kruidvat besteld, kreeg steeds foutmelding op betaling.

Wilde er 2 dus nu zijn er 6 onderweg, oepssiee

7 likes

Hoe hebben jullie je Lego staan? Of breken jullie het af na het bouwen? Wij hebben ondertussen heel veel en de kast waar ze instaan is vol; terwijl er nog hele leuke sets klaar liggen om gebouwd te worden (oa Disney kasteel! :grin:)

Ooh zeker een goede deal! :star_struck: Alleen ben ik in mijn geval benzine en parkeerkosten kwijt om bij een Intertoys te komen. Dus erg content met m’n Kruidvat bestelling. Zinin!

1 like

Sommige sets staan bij ons in de woonkamer (bloemen, planten en de NES) en de rest (vooral Star Wars en auto’s van mijn vriend) staat nu in dichte kasten op zolder.

2 likes

Ik heb de orchidee ook besteld! Zooo leuk

1 like

Wij hebben ze in 3 vitrinekasten boven staan, maar die raken nu ook vol :grimacing: Hebben nu dus hetzelfde probleem :sweat_smile:

2 likes

Vandaag dit topic ontdekt. Ik heb als kind zo veel met Lego gespeeld! Nu twijfel ik of ik Vincent van Gogh wil of de boomhut :thinking:

14 likes

Jaa leuk hè! Ik ga deze woensdag meteen bestellen haha. Ben net klaar met de boomhut, die was ook heel leuk om in elkaar te zetten

1 like

Ik zou eerst voor de boomhut gaan als je ze toch allebei wil, Van Gogh is namelijk nieuw en die blijft nog wel even en de Boomhut is er al even dus de kans bestaat dat die eruit gaat binnenkort en dan worden ze echt veel duurder.

1 like

Bedankt voor de tip! Daar had ik niet aan gedacht.

1 like

Hij gaat er zoals het er nu uitziet pas eind volgend jaar uit, dus je hebt nog even! Zou eerst eind dit jaar zijn, maar is uitgesteld

5 likes

Ik heb de Van Gogh set vanmorgen gelijk besteld, echt zin in om deze te bouwen!

1 like

Volgens geruchten krijg je weer dubbele VIP punten van 24 t/m 30 juni!

1 like

Tallneck was zo gaaf om te maken! En nu hij af is vind ik m ook heeeelll gaaf, kijk m shinen

Deze heb ik net besteld uit de harry potter serie, zijn allebei net nieuw uitgekomen

En nu ben ik bezig met de boekenwinkel uit de creator lijn, als ik er aan denk wil ik per zakje een update doen haha

15 likes

Ik vind het zo leuk om jouw posts te zien. Word er helemaal blij van hoe enthousiast jij bent van lego.

1 like

Haha ik word van weinig dingen zo enthousiast als lego, dus je hebt het wel goed opgemerkt :joy:

Tussenstand na zakje twee

14 likes

Hoe kun jij trouwens zo in etappes bouwen? Bij mij moet ie dan gelijk af en dan vind ik het zonde van het geld omdat het dan maar relatief kort plezier is :joy:

2 likes