Jaa ik heb hetzelfde eigenlijk hoor! Maar ik heb deze dagen nog andere dingen te doen gelukkig, waardoor ik niet de hele dag kan bouwen. Anders had ik idd ook aan 1 stuk door gebouwd
Die gebouwenset is echt heel leuk!
Ik heb de Ideas set van Vincent van Gogh besteld. Cadeautje voor onze trouwdag: ipv uit eten gaan we pizza bestellen en die set in elkaar zetten
Vandaag in Disney Village het nieuwe botanic set gekocht en een van Disney zelf om hun kasteel na te maken. Kan niet wachten om thuis te komen.
Even updaten in de stijl van @MACdonalds Ik ben vandaag eindelijk in de Starry Night set begonnen!
Zakken 1
Het is jammer dat ze volgens mij geen Van Gogh Lego-sleutelhangers hebben, want ik vind deze zo leuk.
Haha moby brick, geweldig
Het delen per zakje is weer jammerlijk mislukt, zie in de spoiler zakje 5 tm 8 hahaha
Nu de lichtjes weer inbouwen en m in de vitrine zetten met de rest van de gebouwen
Ennnnn de andere foto’s hieronder
Mieeehhh ik heb de bloemen eindelijk gekocht Voor €40,95 op Bol. Ik ga straks beginnen
Weet iemand of er eind deze maand nou definitief dubbele VIP-punten bij Lego zijn? Kan het zo gauw niet vinden.
Waarschijnlijk de 24e t/m de 30e, maar is nog steeds niet bevestigd door Lego. Ik hoop dat het iets later is want ik wil die achtbaan kopen die vanaf 1 juli te koop is, maar dat zal wel niet haha
Laatst had ik nog een hele zwik lampjes besteld zodat nu echt alle gebouwen in m’n vitrine verlicht zijn. Heb ze allemaal een apart hubje voor stroom gegeven, zodat ik elk gebouw vrij eenvoudig uit de vitrine kan halen. Eerst was het namelijk echt een wirwar van stroomdraadjes aan de achterkant, dus echt een ramp. Als nu iemand een gebouw van binnen wil zien dan kan dat nu veel makkelijker.
Helaas komt het effect van de lampjes op de foto veel minder mooi over
Lichtjes uit
Lichtjes aan
Wat ontzettend gaaf!
Zo tof jouw updates elke keer!
Wat ontzettend leuk zo in dat vitrinekastje!
Zo leuk jullie reacties! Ben er zelf ook heel erg blij mee haha, het staat super gezellig in de woonkamer en mensen zijn ook vaak helemaal enthousiast als ze het zien!
Ik vind dit echt fantastisch!
Superleuk!
Ik ben nog steeds op zoek naar een mooi soort grote vitrine. Hebben oa nog het Disney kasteel staan om te bouwen, maar wil die niet zomaar ergens in huis neerzetten
Ja dat heb ik dus ook, heb het Harry Potter kasteel, maar dat past dus niet in de meeste betaalbare kasten…