LEGO

Legoleed :sweat_smile: ja of ze zijn heel lelijk…

3 likes

Woww heeel vet!!!

1 like

Heel mooi! Welke vitrine kast is dit?

Van ikea! Ik ging destijds opmeten en het paste precies met 3 gebouwen naast elkaar, dus wacht perfect voor me.

1 like

Met 15! minifigures, van eigenlijk iedereen behalve Andy (maar het gat dat hij in de muur sloeg zit er wel in haha). Zo leuk dit.

7 likes

Ah en Kevin met z’n chili haha, zo zielig :joy:

1 like

Oeps ben de tussendoor stappen vergeten te posten, maar vind deze set echt top! Zowel om te bouwen als het eindresultaat

22 likes

Dochter zegt ā€œwauw super koelā€

Vind het vooral grappig dat ze nog steeds super koel zegt en niet. Dope/flex of weet ik het wat ze tegenwoordig zeggen :joy:

1 like

Ik heb nu voor het eerst Lego gehuurd en vind het echt een aanrader! Kinderen helemaal blij dat ze iets nieuws hebben om mee te spelen en wij hebben ook een paar avonden gebouwd aan het haunted house (heel vet is die). Ga dit vaker doen :slight_smile:

6 likes

Via waar heb je dit gehuurd? Ik heb ook wel eens bij zo’n site zitten kijken, maar daar betaalde je jaarlijkse kosten en dan ook nog kosten voor het huren. Ik vond het toen al met al best een bedrag. Maar hier in huis zijn wel 2 grote Lego-fanaten. Ik hoor daar niet bij, en ik word langzaam een beetje gek van alle rondslingerende Lego. Dus huren klinkt als een goed idee.

2 likes

Ik heb nu bij bouwsteenwinkel gehuurd. Kost 15 euro per jaar en dan nog de huurprijs. Maar de sets die we voor de kinderen gehuurd hebben waren 5 euro per week volgens mij. Vind dit echt leuk voor schoolvakanties

Ik ga binnenkort verhuizen dus ben nu al mijn lego uit elkaar aan het halen. Best een klusje maar ook wel weer rustgevend om te doen, net als het bouwen (maar wel iets sneller gelukkig!). Heb het nu in van die diepvrieszakjes gestopt en dan in een doorzichtige opslagdoos. Valt zo gelukkig nog wel mee hoeveel ruimte het inneemt (weet niet of ik op mijn volgende woonplek ruimte ga hebben om het gebouwd ergens te hebben staan helaas!).

Maar heb nu wel ruimte om de dinosaurusfossielen wat opvallender neer te zetten! En ik heb Jane Goodall en Everyone is awesome ook nog even laten staan :slight_smile:

8 likes

Waar woon je? In het noorden zit een winkel die verhuurd, ook de grote sets voor volwassenen. 7.50 tot 10 euro per week. Geen jaarlijkse kosten

1 like

Wij hadden deze set gehuurd en ik vond m echt heel tof! Leuk om te bouwen en je bent er echt wel een paar avonden mee bezig

5 likes

Ooh die ziet er wel tof uit ja!

Ik heb nog nooit lego gehuurd maar het is wel een goed idee om eens te doen! Zou zelf de typemachine wel eens willen bouwen, maar geen ruimte voor, dus dat zou wel een goede oplossing zijn.
Deze is dat:

Of een keer de grote Hogwarts set, dat lijkt me ook wel vet!

2 likes

Ja die lijken me ook tof! En het disney kasteel

2 likes

Ik heb het Disney kasteel en als ik eerlijk ben vond ik die niet zo leuk om te bouwen…

1 like

Ah jammer! Wat was er niet leuk aan?

Veel van hetzelfde helaas. De muren zijn niet zo interessant om te bouwen en uiteindelijk gebruik je voornamelijk maar twee kleuren. Ik denk dat er leukere sets zijn

1 like

De typemachine is echt leuk om te bouwen! Zakjes 2 en 7 zijn wel cruciaal om het goed te laten werken, dus bij die moet je even extra opletten. Maar echt leuk om te bouwen en om hem af te zien.

4 likes