Oke help ik begrijp mijn trap niet. Doe ik iets fout? Of moet het er zo uitzien?? In het boekje lijkt het alsof het uiteinde van de leuning ergens omheen gekruld zit maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg?
Volgens mij moet je hem andersom doen! Dus krulletje de andere kant op, en dat het uiteinde erin klikken als dat kan?
Thanks! Ik krijg dat niet voor elkaar haha, zal het straks eens aan mijn vriend vragen
Het hotel is echt geweldig! Die krijgt mijn vriend van mij voor zijn verjaardag in november.
En ik ben naar de Lego store geweest
@anon37686689 sorry voor de korte reactie haha, als ik het nu teruglees klinkt het echt als HET MOET ZO, maar ik had haast en ik wilde je nog gauw even die foto’s sturen haha
haha nee joh ben je gek, superlief juist dat je me een foto stuurt. Het is nu gelukt!
Was echt een leuke om te bouwen he!
Ik heb net de Mareo tv / SNES gebouw, was ook een leuke
Omg
Ooh, naar die NES heb ik de laatste dagen ook al verlekkerd zitten naar kijken! Net als de Atari.
Gisteren hebben we een wilde tallneck gespot en die meegenomen.
Vandeweek deze gekocht, echt een leuke set: Downtown Noodle Shop 31131 | Creator 3-in
We hebben nu 4 van dit soort gebowuensetjes naast elkaar gezet en de kinderen zijn de hele week al druk aan het spelen in ‘de straat’
Deze is trouwens ook echt heel leuk en goede prijs voor wat je krijgt vind ik: Medieval Castle 31120 | Creator 3-in-1 |
Deze van de week in elkaar gezet. Was de bedoeling om de orchidee eens af te maken maar ik ben wat onderdelen kwijt geraakt tijdens het verhuizen
Lego masters is weer begonnen op TV zag ik, nog meer mensen die gaan kijken?
Zeker! Ben wel een beetje teleurgesteld in het gebrek aan diversiteit van de deelnemers dit seizoen
Ik heb een Lego-set op Vinted gekocht. De Delorean van Back to the Future. Ben nu alleen een beetje bang dat het nepspul van Ali is. Was een impulsieve aankoop. Benieuwd wat ik ga ontvangen
Ik ben samen met mijn vriend een projectje gestart om een legosetje uit te breiden op basis van iemands eigen design (MOC, staat blijkbaar voor My own creation maar dat moest ik ook opzoeken haha!).
Het gaat om deze:
Dus de basis is gewoon de officiële Hagrid’s Hut, maar je bouwt er dan nog een grasveld omheen en die bomen en dan zijn de losse elementen iets meer een geheel.
Ik wilde al een tijdje naar een tweedehands legowinkel in de buurt, maar vond het dan wel leuk om een projectje te hebben zodat ik ook echt naar iets op zoek was. Van die set eerst via die website die ik linkte online een groot deel van de blokjes al besteld (ik geloof iets van 82%) en vervolgens naar die winkel gegaan om zoveel mogelijk van de overgebleven blokjes te vinden. Daarna de rest nog nabesteld. Vast niet de goedkoopste manier, en zeker niet de meest efficiënte, maar dat zoeken naar steentjes vond ik wel superleuk om eens te doen! Stel jezelf van die enorme IKEA-bakken met lego voor en dat je daar dan heel specifieke groene steentjes uit moet vissen, haha!
Nu nog wachten tot alles binnen is en dan bouwen. Als het af is zal ik wel een foto delen
Was dat toevallig in Blokjesland in Ede?
We zijn daar vorige week geweest en zagen een stel allerlei blokjes zoeken en graven naar blokjes. Wij kwamen daar om losse parts te halen voor Halloween, eerste keer dat we daar waren! was echt tof.
Ze hebben daar echt zoveel losse parts en tweedehands kits. echt fantastisch om een keer te kijken.