LEGO

Mooie prijs! Ik wil heel graag de vetplantjes, maar die heb ik nog geen enkele keer in de uitverkoop gezien. En volgens mij ook bijna nergens te koop.

1 like

Je kunt dat hier in de gaten houden, misschien heb je er iets aan: https://www.brickwatch.net/nl-NL/set/10309/Succulents.html. Gelukkig nog geen mega kortingen gemist, de goedkoopste prijs ooit was maar €4 minder dan de normale prijs en deze set heeft geen prijsverhoging gehad in augustus.

1 like

Hedwig is af!

16 likes

Hoe is het om die te bouwen? Heb hem hier ook nog staan :smiling_face_with_tear:

En waar ga jij hem neerzetten?

Ik was net in de Legowinkel in Utrecht en het was zoo druk haha, maar ik was sowieso in Utrecht dus wilde gewoon even kijken. Die Starry night van van gogh is zoo mooi, die zou ik echt wel willen, maar helaas is hij toch ook wel erg duur.

2 likes

Mijne staat in een Ikea kast met glazen deurtjes:

Ik heb heel lang gezocht naar een kast waar hij in past.

9 likes

Ik ben een lego-noob, heb tijdens de eerste lockdown van een vriendin de great hall van hogwarts geleend, maar verder buiten in mn kindertijd niet veel gelegood. Maar heb nu de Tallneck besteld, want Horizon :smiling_face_with_three_hearts::heart:. Helemaal zin in!

7 likes

Oee mag ik vragen welke kast van Ikea? Hier zit hogwarts nog steeds in de doos, meer omdat we niet weten waar we het uiteindelijk neer moeten zetten.

1 like

Ik heb het even opgezocht, het is de Platsa van 180 x 80 x 55 cm, ik zie alleen niet zo snel de deurtjes die ik erin heb, maar zou kunnen dat die weer van een andere serie zijn…

Schermafbeelding 2022-09-22 131947

1 like

De kerstset van dit jaar:

11 likes

suuuper leuk, vriend wilt hem 100%.
In de lego winkel zagen we ook kransen en een kerstman met een rendier. ook super leuk!

2 likes

Oooh die is echt leuk!!

Wil iemand nog een leuk bloemetje in huis? :grin:

4 likes

Haha cool trouwboeket :joy:

4 likes

Ik zit te kijken naar assembly square, want het lijkt me zo tof om een soort dorp te gaan bouwen, maar ik zag net dat bijv de diner en het theater al ‘retired’ zijn. Denken jullie dat het nog zin heeft met deze lijn te starten of is het al te oud? Wil eigenlijk voorkomen dat ik m niet meer aan kan vullen of alleen tegen prijzen die 3x over de kop gaan …

Elk jaar komt er op 1 januari een nieuwe set (dit jaar was dat het boetiekhotel), dus het is zeker niet te laat om te beginnen! De boekenwinkel en het politiestation zijn ook nog te koop en gaan er dit jaar niet uit. 10 t/m 16 oktober zijn er trouwens weer dubbele VIP punten op elke aankoop

2 likes

Top!! Dankjewel!

2 likes

Heb gisteren als verrassing deze set gekregen van m’n vriend :biggrin:

De details zijn echt geweldig

16 likes

OMG is die al beschikbaar? :fearful: Die is geweldig!
Ik had die al een tijd geleden op mijn verlanglijstje gezet maar er helemaal niet meer aan gedacht.

3 likes

Ja! Online kon ik deze een poosje geleden ook nog niet vinden maar volgens mij is hij nu overal goed verkrijgbaar

3 likes