LEGO

Mocht je later de andere willen kopen: het elvenhuisje gaat er dit jaar uit, dus dan zou ik die eerst doen!

4 likes

Eigenlijk zou ik het peperkoekhuisje willen maar :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

Ik ben bezoek van de kerstman aan het bouwen

Foto’s in spoiler!
Zakje 1

Zakje 2

8 likes

Ja die heb ik dus ook! Ik vind die keuken zo gezellig!!

1 like

Werd ook echt blij van het bouwen! Vanmiddag zakje 3 gedaan maar nog geen fotos en de details waren echt geweldig!

1 like

Ik denk dat beide er heel leuk bijstaan, maar nu wil ik ze ook allebei haha

2 likes

Heeft iemand de Empire Statebuilding? en is ‘ie het waard?

1 like

Het Vrijheidsbeeld was moeilijker maar het staat echt zo leuk als accessoire in huis.
Wel leuk dat je trappen maakt van binnen.

@MACdonalds ik zag jouw post van vorig jaar over het Home Alone huis. Ik overweeg om hem te kopen (krijg hem niet uit m’n hoofd :weary:), is ie het geld waard?

2 likes

Haha ja (sorry) hij is het geld wel echt waard, vond hem heel leuk om te bouwen door alle herkenbare details in het huis! Ik heb m vorig jaar na kerst opgebouwd opgeborgen, dus ik ga hem dit jaar niet bouwen en weer onder de kerstboom zetten. Volgend jaar haal ik m wel weer uit elkaar en ga ik m opnieuw bouwen!

Heb trouwens afgelopen maand weer een nieuwe set gekocht, de auto van ghostbusters. Ben geen fan van ghostbusters maar de auto was wel heel leuk om te bouwen gelukkig

4 likes

Hebben jullie ook zoooooooo vaak ontbrekende legostukjes? Soms ontbreken er zelfs hele zakken bij mij.

Bij mijn home alone pakket ontbraken er tot nu toe sowieso al 4stukjes en een hele zak. Ik weet dat je ze kunt bestellen maar elke keer moeten we weer een week wachten voordat we verder kunnen bouwen.

1 like

Nee, echt nog nooit gehad?

4 likes

Ik heb het bij kleinere Lego Friends setjes van mijn dochter recent al een keer of 3 gehad dat er een stukje ontbrak. Irritant inderdaad!

2 likes

Ja het is echt vervelend :joy: elke keer weer dat je moet wachten

Ik heb het zelf nog nooit gehad. Wel vervelend inderdaad.

1 like

Nog nooit gehad, maar wel al heel vaak ervan overtuigd geweest dat er een stukje miste en er toen achter gekomen dat ik erop zat :grimacing:

7 likes

Misschien een gekke vraag in dit topic, maar hoe belangrijk zijn die VIP punten? Is het echt de moeite waard om Lego via de website te kopen? En maken jullie veel gebruik van die VIP punten? Zie namelijk dat het Home Alone huis nu bij Bol €50 goedkoper is dus vraag me af of die punten op de Lego website dan wat waard zijn!

Ik koop eigenlijk alleen via Lego als het nergens anders goedkoper is of als het maar een paar euro scheelt en je een leuke vip cadeau erbij krijgt.

3 likes

1 euro = 7,5 punt. Dus als je nu de Home Alone set bij Lego koopt krijg je 2250 punten. 750 punten = 5 euro korting op een aankoop in de toekomst, dus je krijgt 15 euro om bij een volgende aankoop bij Lego te besteden vs meteen 50 euro korting bij bol.com. In dit geval zou ik bij bol.com bestellen, want er komen de rest van dit jaar ook geen dubbele punten meer aan (en zelfs als dat wel zo zou zijn, zou die 50 euro korting van bol.com alsnog meer zijn).

Als de prijs hetzelfde is bestel ik bij Lego, want je punten blijven iets van 2 jaar ofzo geldig en de geldigheid wordt automatisch verlengd bij elke nieuwe activiteit op je account (een aankoop bijvoorbeeld). Maar in dit geval gaat het om 50 euro korting, dus ik zou daar lekker voor gaan

3 likes

Heel eerlijk als het ergens anders veel goedkoper is dan bij Lego zelf dan haal ik het daar.
Hier cirkelen we vaak tussen Intertoys, Toychamp, MrBricks, Bol of Amazon.

2 likes