Thanks @Superheroes @kaneel @Clancy! Dat is precies waar ik zelf niet uit kwam. Dan ga ik hem nu bestellen via Bol.com!
Ik weet niet of je hem al gekocht hebt, maar hij is nu in de aanbieding op bol.
Ja echt heel erg zuur, heb gechat of ik het verschil terug kan krijgen maar dat kan niet omdat het een Black Friday deal is. Nu moet ik het retourneren en opnieuw bestellen, echt super zonde van zowel de pakketbezorger als het milieu
Wat suf zeg Het scheelt wel een hoop geld of niet?
Ja weer €50, dus €100 korting op de prijs van Lego
De set van The Office is ook met mooie korting enkel vandaag! €83 ipv €120 bij bol
Ik ben ook gevallen voor de korting op Bol vandaag en heb Starry Night gekocht! Vind hem zooo vet maar vond de normale prijs echt te hoog. Was nu 99 euro. Nog steeds veel geld natuurlijk maar wel echt een goede deal! Zin om hem te gaan bouwen.
Ik heb hem nu ook gekocht! Wat stom dat ze niet gewoon het verschil in een cadeaubon terug willen geven. Is alleen maar omslachtig om het terug te sturen en dan opnieuw te bestellen
Misschien als je nog een keer contact opneemt dat je dan een medewerker krijgt die niet zo moeilijk doet
Ze zei dat dat normaal gesproken helemaal geen probleem is maar omdat het een Black Friday dagdeal is kan het systeem technisch niet. Vond het al wel een dingetje om aan deze gekte mee te doen, maar vind het echt zonde van het milieu (is maar de vraag wat ze doen met m’n teruggestuurde doos…) en daarom laat ik het maar erbij.
Gisteren besteld bij bol.com, krijg ik net een beschadigde doos met plakband en losse Lego stukken in de doos (Van Gogh set). Is dit normaal (losse Lego)?
Nee zeker niet, dat klinkt als een geretourneerde doos. Ik heb altijd dichte dozen met Lego in zakjes. Hier zou ik zeker melding van maken!
Als het goed is heeft de doos ook een zegel/seal. Was die verbroken?
Dit is echt niet oke. Melding maken!
Hoort niet met plakband dicht te zitten, en de stukjes horen in afgesloten zakjes in stappen.
Hoe lang ben je eigenlijk bezig om zo’n grote set in elkaar te zetten bv Hogwarts of het Home Alone huis?
Er zit dan netjes een soort plakkertje op de doos waar je hem in zou duwen om open te maken, maar absoluut niet zoals hier. Dit is normaal plakband en het zou dan altijd een plakker met lego logo zijn. Deze doos is 100% eerder open geweest
Ik heb contact gehad met Bol en ze sturen een nieuw product op!
Ik ben met de gebouwenset al weken bezig. Ik bouw niet heel veel maar ik vind het echt anders bouwen dan kleine sets. 5 zakjes 1, 5 zakjes 2 etc en daardoor zijn het vrij grote hoeveelheden lego in 1 stap. Het lukt mij nu ook niet meer om 1 stap in 1x te maken
Leuk, dan heb je er wel lang plezier van! Moet je nu nog veel bouwen?
Ja, ik ben bijna bij het einde van zakjes 2 en ik heb nog t/m 6. Vind zo’n groter project wel leuk!