LEGO

Lijkt me ook echt super leuk om te doen, maar ik vind dan meteen zo’n hele dure set weer het leukste :sweat_smile:

2 likes

Herkenbaar, die van mij was ook niet goedkoop :joy: maar gestopt met roken dus het was een mooie beloning!

3 likes

Wij hebben het bijgehouden, we hebben 27 uur aan Hogwarts gebouwd :smile:

1 like

Die is zo leuk! En echt een goede prijs

Wow nice! En dan met z’n 2?

1 like

Ik las hier wel eens van iemand dat diegene wist van welke ideeën een set gemaakt zouden worden. Waar kun je die ideeën zien? Lijkt me leuk om te kijken!

Op ideas.lego.com kun je alle inzendingen zien waar nog op gestemd kan worden. De resultaten van de review rondes worden op het blog gedeelte gepost door Lego: LEGO IDEAS - Blog

1 like

Jep, met zijn tweeën inderdaad!

Ik zet er aan te denken om een grote set zoals Hogwarts te huren, maar dan moet ik daar wel echt even tijd voor vrij maken dus :sweat_smile:

De benedenverdieping is af, heb echt moeite om het rustig op te bouwen haha

Home Alone huis

13 likes

https://www.veronicasuperguide.nl/winnen/win-de-lego-set-de-sterrennacht

Moest aan jullie denken :relaxed:

2 likes

Heerlijk met de gebouwenset bezig geweest. Kerstmuziek, kerstboom aan en lekker bouwen :heart_eyes:

13 likes

Ik was net op de Lego-website aan het neuzen en zag dat vanaf januari Lego Friends helemaal vernieuwd wordt! In de nieuwe sets zie ik zoveel leuks. Nieuwe huidskleuren maar ook een poppetje met geamputeerde arm, en een poppetje met vitiligo.

Ook zijn er meer natuurlijke kapsels dan voorheen. Wat een verbetering dit. :heart:

25 likes

Ja ik kijk er ook naar uit! Autumn is trouwens de dochter van Mia. Zo leuk!

Ohhh echt? Wat gaaf, dus de Lego Friends-meisjes van vroeger zijn ouder geworden. Wat leuk zeg!
Ik zie echt uit naar deze reeks, mijn dochter heeft al meerdere sets gezien die ze interessant vindt.

Wat me verder nog opviel was een gehandicapt hondje met wieltjes aan zijn achterlijf en een wat dikkere kat die chagrijnig kijkt. Echt leuk om die nieuwe figuurtjes te zien.

3 likes

Wat super leuk! Ben de 100 dezelfde poppetjes wel zat ondertussen. Hopelijk blijft het haar ook wat beter zitten, is mijn enige wens.

Oke deze komt op mijn lijstje

4 likes

De modular van volgend jaar is gelekt. Ik vind de pizzeria wel leuk van de buitenkant, maar moet even wennen aan de jazzclub kleuren

7 likes

Ik vind hem wel erg leuk! Lekker vrolijk en kleurrijk!

1 like

Hebben jullie ervaring met huren van sets? En zo ja, via welke partij?

1 like

Ik vind het juist zo donker haha, maar wel weer eens wat anders na de laatste modulars

1 like