Lego

Nou ik voel me dus het ff heel blond. Ik blij zeggen ben aan het Lego bouwen! (Voor het eerst in honderd jaar en vroeger zelf amper gedaan) stuur een foto is het; nee dat is technisch Lego. Nooit geweten dat je dat expliciet moet vermelden en dwt er dus een heel groot verschil tussen zit Dat ik zelf dus wel kon uitleggen maar toch na ging vragen. :sweat_smile:

Maar hoe bedoel je de manier van bouwen precies?

Haha nou dat dacht ik dus ook :sunglasses:

Hm ik denk dat ik misschien wel begrijp wat je bedoelt. vroeger werd er bij ons thuis wel veel gebouwd met Lego alleen ik had clickit en van dat meisjes Lego. En verder creator dan en technische Lego was niet mijn ding maar deden de anderen wel. Ik snapte nooit wat van die tekeningen (en nu nog niet altijd, haha).

Ik vind het wel echt bizar dat ik dit zelf in elkaar zet hoor. Ziet er wel super fancy uit zo.

1 like

Ik vind het ook echt een leuk programma! Nooit verwacht van mijzelf, want toen ik de aankondiging zag vond ik het een vreemd concept. Toch gaan kijken uit verveling, en ik vond het zowaar leuk! Vind het zo knap wat zij kunnen neerzetten. Heb direct zin gekregen om met lego aan de slag te gaan :smiley:

1 like

Ik vind het suf, maar zo leuk! En inderdaad heel knap hoe ze in korte tijd soms enorme bouwwerken neer kunnen zetten. Die jongen afgelopen zaterdag met die kangoeroe ging echt zó snel.

1 like

Ik kijk het inderdaad ook, super vet wat ze maken. Het is denk moeilijker nog dan je denkt. Het inzicht wat je moet hebben met daarbij ook nog de creativiteit!

Ik kan niet wachten tot juni, want dan komen de nieuwe Harry Potter Lego sets uit en hebben we vakantiegeld binnen…

2 likes

Jaaa omg het eerste wat ik vanmorgen zag. Ik wil ze allemaal en hoorde dat er eind van het jaar ook een Diagon Alley set uitkomt van 400,-.

Doei vakantiegeld :nerd_face:


Bus is af!

13 likes

Ik ben bezig met een vrij groot pakket, heb wat tussentijdse foto’s genomen.
speciaal voor @Kees haha

fotoooooos


11 likes

Waaaauw! Is het dat grote hoekhuis? Ziet er echt gaaf uit.

Jaaa komen nog twee verdiepingen op! Ben de laatste tijd vergeten foto’s te maken dus zal nu weer even wat tussenstanden laten zien haha!

2 likes

Ja ben zo benieuwd, had hem ook al voorbij zien komen. Groot project!

1 like

Afgelopen weekend The Burrow in elkaar gezet! Diagon Alley heb ik ook binnen, ik kan niet wachten om daaraan te beginnen!

16 likes

Supergaaf! Vraag uit interesse: wat doe je na het in elkaar zetten met de bouwsels? Lijkt me dat het best veel ruimte in beslag neemt en dat de meeste lol in het bouwen zit, niet in het ernaar kijken.

Ja klopt inderdaad, heb vooral het meeste lol met het bouwen, maar ik heb een kantoortje thuis waar ik ook mijn boekenkasten heb staan, daar heb ik alles in uitgestald en kijk er regelmatig naar haha. Ooit lijkt het mij leuk om sets samen te voegen en een groot verboden bos te maken bijvoorbeeld. Ik zal van het weekend een foto maken :slight_smile:

2 likes

Ah, dus ook echt een verzamelaar! Ben benieuwd naar je collectie :smiley:

20 likes

Dit is echt mijn droom!!! Wow wat ontzettend gaaf!

Ik wil de legoset van Hedwig kopen. Ik heb nog niks van (Harry Potter) lego, en die lijkt me erg gaaf en schappelijk qua prijs hehe. Is hij leuk om te maken?

Wauw gewoon twee versies van het kasteel! Ik ben jaloers haha. Ook op de rest, ik heb het kasteel dat jij in de kast hebt staan maar de rest zou ik ook wel willen.

Omg zo nice!!
Ik heb ook alleen het kasteel dat in de kast staat, en ik heb nog een zwerkbal setje. Ik wil meer kopen, maar heb nog geen plek om het te laten. Het kasteel staat nog steeds in de woonkamer op de grond haha (naast de Millennium Falcon van mn vriend). Ennn het is misschien ook wel een beetje duur, dat helpt ook niet echt mee.

2 likes

Hedwig is zeker leuk! Het is een beetje technisch Lego, de vleugels kan je met een hendel laten bewegen!