LEGO

Waaauw die staat ook echt nog op mijn lijst voor ooit!
Heel veel plezier😍 deel je bouw progress pics? Ik hou er van haha.

3 likes

Deze blijft echt 1 van m’n favoriete sets!

Ik heb net een kleine set van harry potter gemaakt, was helaas heel snel af natuurlijk :frowning:

En ik ben nu begonnen aan deze (harry potter sokken als bonus)!

10 likes

Nice! Die boomhut is echt mn favoriete set. En dat kasteel is ook echt heel leuk

1 like

Ik ga binnenkort met de boomhut beginnen, echt leuk!

1 like

Benedenverdieping is af, vind hem heel leuk tot nu toe :heart_eyes: Heb hier echt slecht licht in huis dus dit weekend lekker weer overdag verder :sweat_smile:

zakje 1 tm 6

7 likes

De lego woonboot gisteren gekocht en vandaag in elkaar. Ongeveer 4 uurtjes mee bezig geweest

16 likes

Oh wat leuk! Ik dacht dus dat lego friends niet compatibel was met andere lego, maar ziet er nu uit alsof dat wel zo is, klopt dat? Alleen de poppetjes lijken groter.

1 like

Hoe bedoel je precies? De onderdelen zijn inderdaad gewoon lego :relaxed:

Jawel hoor, is 1 op 1 uitwisselbaar met Lego. Alleen de poppetjes zijn inderdaad wat anders van verhouding. De kapsels kan je wel onderling uitwisselen.

1 like

Van de zomer was ik ergens al begonnen aan de camper maar toen niet mee verder gegaan.

Vandaag afgemaakt. Ben alleen de glijbaan kwijt die nog aan de achterkant hoort. Kom ik vanzelf wel weer tegen.

Denk dat ak weekend er twee heel blij zijn. (Ze vinden het bouwen niet zo bijzonder, dat doe ik dan)

6 likes

Ik heb vanmiddag 2 sets gehaald bij de kruidvat met 40% korting. Misscjien handig om daar even te kijken mochten jullie nog ergens naar op zoek zijn. De echte prijs komt pas tevoorschijn in het winkelmandje trouwens.

4 likes

Bedankt voor de tip! Ik heb deze nog kunnen scoren als cadeau voor mijn vriend. Echt zin om hem te verrassen :smile:

7 likes

Ooh thanks! Ik heb net de Hungarian Horntail besteld!

1 like

Haha oei, ik krijg net het bedrag van deze bestelling terug op mijn rekening gestort :grimacing: heb nog geen mail naar dat is vast geen goed nieuws!

Ik ben inmiddels ook trotste bezitter van het politiebureau! Ik moet iets trager gaan bouwen want dit kan ik financieel niet bijhouden :joy:

4 likes

Was vorig week jarig, heb de volgende sets gehad:
Bonsai, Spice Girls, tulpen, London en de vetplanten.
Gisteren in de Lego winkel nog de ansichtkaart van Beijing gekocht, die was online niet te krijgen.
Heb voorlopig wat te bouwen.

6 likes

Ik ben begonnen aan the starry night. Het is af en toe even goed opletten dat ik de juiste tintblauw pak maar dit is de voortgang:

Samenvatting

21 likes

Ik ben het politiebureau aan het bouwen, ben inmiddels al verder dan op deze foto’s. Het is een leuke set, vind vooral de uitgegraven tunnel onder de cel echt briljant (die word later nog afgedekt met vloer).

Voel me wel een beetje sneu dat ik alleen bouw als mn kinderen slapen omdat ik m graag zelf in elkaar wil zitten :sweat_smile: we hebben een paar zakjea samen gedaan maar dat vond ik vooral irritant :zipper_mouth_face:

14 likes

Heel blij mee

16 likes

Mijn plank met harry potter lego is weer een stukje uitgebreid :heart:

31 likes