Hi ha ho dubbelpost, maar zakje 2/9 is klaar
Mijn eerste lego is zojuist thuis bezorgd. Tijdens de kerstvakantie voor het eerst in 25 jaar met lego gespeeld en het is zo leuk haha. Heel meditatief ook. Ik ben echt verliefd op de kunst lego dus de volgende aankoop wordt the wave van Hokusai. Wil alle kunstwerken ophangen op de slaapkamer.
Iemand al gezien wat de Disney + Lego collectie wordt?
Net het nieuwe wild boeket besteld ![]()
Wordt 1 februari verzonden
https://www.instagram.com/p/CnCTwpzgr8d/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
ik zag gisteren wel wat voorbij komen over een speciale set die komt in samenwerking met disney vanwege x jaar disney. alleen wat is nog niet bekend.
@Clarity zo leuk! ik zit te twijfelen of ik hem voor volle prijs zal bestellen of dat ik wacht dat die een keer een prijsdrop heeft. De vorige set bloemen die had ik toen voor 50 volgens mij, die is na 2 verhuizingen redelijk kapot gegaan. De krans zou ik ook wel graag willen voor op tafel maar vind het meer een herfst/thanksgiving idee.
Misschien dat als ik de guide in kan kijken dat ik losse blokjes bestel naar kleur ofzo en dan alsnog maak.
I know daarom had ik de hoop dat mensen al meer wisten. Die post van @Lot wist ik bijvoorbeeld nog niet.
Ik ben het politie bureau aan het bouwen en zo blij met mijn keuze! Wat een leuke set om te bouwen ![]()
Oh ja hier moet ik echt nodig mee verder haha. The Wave is ook tof!
Ik ben net klaar met zo’n leuke build. Vind die palmbomen ook echt super mooi haha! Vandaag ook naar de lego winkel gedaan en best wat geld uitgegeven dus nu maar de aanbiedingen in de gaten houden voor toekomstige projecten.
PS. die 2 poppetjes en mini kasteelmuur erachter hoort er niet bij.
Heb vandaag mn brickheadz van de docenten van harry potter afgemaakt.
Heb nu nog staan;
Grimmauld place 12
Privet drive
Shrieking shack
Maar ga eerst in mn vakantie beginnen aan het kasteel!
Ik was van het weekend even in de stad en ik had via de lego site het tinyhouse gekocht.
Was dus al 10 euro goedkoper afgelopen week bij Intertoys. Door dit soort geintjes zit ik toch te denken om even te wachten met koop van de bloemenset. al is die denk ik wat populairder dan een Tiny lego friends house.
Ik ga denk ik ook beginnen met sparen voor de grotere pakketten zoals het hotel etc.
Collega heeft nu twee vitrine kasten en alle onderdelen van die straat. ziet er zo leuk uit.
Eerst gaan we de woonkamer beetje opknappen en dan komt er ook een mooie kast in de woonkamer waar stuk vitrine in zit. Heb nu al zin om het te vullen met lego.
Bijna alle botanical sets kan je nu met behoorlijke korting kopen. De orchidee was al heel snel in de aanbieding overal. Ik verwacht eigenlijk dat het nieuwe boeket ook snel voor minder dan de adviesprijs te krijgen is. Zelf wacht ik daarom even af.
Die sets heb ik al, het gaat mij vooral om de sets die 1 feb uitkomen. Heb wel zin in dat nieuwe boeket!
Woah deze set
Die is echt leuk!