LEGO

O yeah ik heb de tiny house besteld via de lego site. Krijg je een gratis Chinees nieuw jaars uitbreidingsetje pakketje! Super leuk. Denk ik.

(Ja ik heb letterlijk op 1-1 zitten wachten voor de preorder.)

5 likes

Lord of the rings Aragorn en Arwen en de geldboom besteld. Nog wat dingen erbij voor het nieuwjaars setje.

Welke lego store in nederland is het leukst om heen te gaan? Ik wilde volgende week een bezoekje brengen aan een van de winkels. Ik heb begrepen dat je in Den Haag je eigen minifig kan samenstellen? Weten jullie een winkel waar je ook losse lego stukjes kan halen?

1 like

In leidschendam kan dat!

1 like

Vorige week voor mijn verjaardag heb ik deze Lego set gekregen, hij hangt sinds vandaag aan de muur :smiling_face_with_three_hearts:

Ik dacht van te voren dat alle steentjes glad zouden zijn maar de twee kleuren blauw en de hoeken zijn normale Lego steentjes.

Er zijn verschillende variaties mogelijk, je krijgt genoeg kleurtjes.

20 likes

Oeps, nog meer harry potter uitbreiding :grimacing: de geheime kamer

Zakje 1 klaar:

Love de astronomietoren, die witte bol is glow in the dark

16 likes

Hi ha ho dubbelpost, maar zakje 2/9 is klaar

17 likes

Vind hem heel mooi, maar nog best even een gedoe om in elkaar zetten.

16 likes

Deze? BrickLink - Part 2552px6 : LEGO Baseplate, Raised 32 x 32 with Ramp and Pit, Rocks Gray/Gray Pattern [Baseplate, Raised] - BrickLink Reference Catalog

1 like

Mijn eerste lego is zojuist thuis bezorgd. Tijdens de kerstvakantie voor het eerst in 25 jaar met lego gespeeld en het is zo leuk haha. Heel meditatief ook. Ik ben echt verliefd op de kunst lego dus de volgende aankoop wordt the wave van Hokusai. Wil alle kunstwerken ophangen op de slaapkamer.

29 likes

Kwam weer een nieuwe winactie tegen omtrent lego haha, misschien iets voor jullie: DPG Media Privacy Gate (Win de LEGO De Razor Crest)

2 likes

Iemand al gezien wat de Disney + Lego collectie wordt?

Net het nieuwe wild boeket besteld :smile:
Wordt 1 februari verzonden

https://www.instagram.com/p/CnCTwpzgr8d/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

11 likes

Ik heb de brickheadz set gezien.

1 like

ik zag gisteren wel wat voorbij komen over een speciale set die komt in samenwerking met disney vanwege x jaar disney. alleen wat is nog niet bekend.

@Clarity zo leuk! ik zit te twijfelen of ik hem voor volle prijs zal bestellen of dat ik wacht dat die een keer een prijsdrop heeft. De vorige set bloemen die had ik toen voor 50 volgens mij, die is na 2 verhuizingen redelijk kapot gegaan. De krans zou ik ook wel graag willen voor op tafel maar vind het meer een herfst/thanksgiving idee.
Misschien dat als ik de guide in kan kijken dat ik losse blokjes bestel naar kleur ofzo en dan alsnog maak.

1 like

I know daarom had ik de hoop dat mensen al meer wisten. Die post van @Lot wist ik bijvoorbeeld nog niet.

Klaar tm zakje 5!

15 likes

Nieuwe toevoeging aan mijn collectie:

27 likes

Ik ben het politie bureau aan het bouwen en zo blij met mijn keuze! Wat een leuke set om te bouwen :smile:

4 likes

Oh ja hier moet ik echt nodig mee verder haha. The Wave is ook tof!

1 like