Ja ik heb de boomhut dus wil ook de a-frame. Kan toch geen woning kopen.

Deze vandaag gekicht. ![]()
Ja ik heb de boomhut dus wil ook de a-frame. Kan toch geen woning kopen.

Deze vandaag gekicht. ![]()
Ik ben op het moment in Praag en ben vandaag naar het lego museum geweest daar. Beetje houtje touwtje museum maar was wel heel leuk om doorheen te lopen! Ik had deze set vroeger dus was ook wel leuk jeugd sentiment.
En nog wat meer
Daar gaat mn vakantiegeld 🫠
Oehhh ben heel benieuwd naar goudgrijp!
Ik heb net een bestelling geplaatst, doei geld! Kreeg er wel leuke gwp’s bij!
Ik ben de Ford Mustang aan het bouwen met vooral donkerblauwe steentjes en die zien er echt super onduidelijk uit in de handleiding. ![]()
Ik had (en heb) die zwembad set ook! Was dat nou lego voor meisjes?
Ja ik had 'm naar m’n zus gestuurd en zei zegt ook dat dat “meisjes lego” was.
Volgens mij stond het nooit officieel op de doos dat het voor meisjes was, maar zo duidelijk dat roze in de jaren 90 was de doelgroep wel vrij duidelijk haha
@Hippe_kikker overigens speelt mijn zoontje er nu gewoon lekker mee
Vind ik zo stom gedaan, heb dit ook met grijze blokjes.
Ik heb een soortgelijke ergernis, van het politiebureau is het boekje zwart?! Vind ik echt heel irritant lezen.
oh zo herkenbaar, bij de starry night lijken de kleuren ook zo op elkaar en het boekje is het verschil zo slecht te zien. Wel tof dat je de Mustang aan het bouwen bent!
Daarna had je ook lego belville (iets grotere poppetjes) en lego scala (soort mini barbies)
Ja klopt inderdaad…! Mijn top favoriet als klein puntje was overigens Fabuland… Iemand daar nog bekend mee?
Een vriendin van mij had die vroeger. Ik vond die dieren zo leuk. Ik denk dat het heel populair zou kunnen zijn als ze hier ooit een remake van uit zouden brengen.
Ja die diertjes waren ook heel leuk. Oh ja een remake zou heel leuk zijn!
En bij het bouwboekje zat ook vaak een soort stripverhaal kan ik mij herinneren. Dan kreeg het karakter ook echt een story, speelde ik dan altijd na met de set.
wooow daardoor kun je wel echt goed zien hoe lego is veranderd.
Zoveel meer details.
Wooow memory unlocked! Ik heb zooooveel met deze set gespeeld met prinsessen (?). Was echt mijn favoriete speelgoed. Die “diamantjes” herkende ik meteen bij het Home Alone huis, die zaten altijd op het kasteel. Echt leuk om terug te zien
Ohhh zo leuk, Lego Paradisa. Inderdaad memory unlocked. Ik had onder meer deze twee sets: