LEGO

Ja klopt inderdaad…! Mijn top favoriet als klein puntje was overigens Fabuland… Iemand daar nog bekend mee?

10 likes

Een vriendin van mij had die vroeger. Ik vond die dieren zo leuk. Ik denk dat het heel populair zou kunnen zijn als ze hier ooit een remake van uit zouden brengen.

2 likes

Ik had ooit deze gekregen en die vond ik kut want weinig om te bouwen en zo roze. :cry:

2 likes

Ja die diertjes waren ook heel leuk. Oh ja een remake zou heel leuk zijn!

En bij het bouwboekje zat ook vaak een soort stripverhaal kan ik mij herinneren. Dan kreeg het karakter ook echt een story, speelde ik dan altijd na met de set.

wooow daardoor kun je wel echt goed zien hoe lego is veranderd.
Zoveel meer details.

2 likes

Wooow memory unlocked! Ik heb zooooveel met deze set gespeeld met prinsessen (?). Was echt mijn favoriete speelgoed. Die “diamantjes” herkende ik meteen bij het Home Alone huis, die zaten altijd op het kasteel. Echt leuk om terug te zien

afbeelding

9 likes

Ohhh zo leuk, Lego Paradisa. Inderdaad memory unlocked. Ik had onder meer deze twee sets:
001
6409_Island_Arcade

9 likes

Mijn zwembad was geloof ik van Lego scala

Oh, wow, die had ik ook, dat was ik compleet vergeten!

Hahaha ja die diamantjes! Ik had ook allemaal sets van deze sprookjes lijn.
Zaten allemaal diamantjes en van die accessoires bij zoals eten, die in de gewone lego sets best wel zeldzaam waren.
Ik had dat allemaal netjes gesorteerd in kleine doosjes. Mijn broertje heeft meer dan eens die doosjes gestolen, omdat hij dat wilde gebruiken in zijn lego bouw werken :joy:

3 likes

Haha love it! Ja die kip/kalkoen en een stokbrood staat me iets van bij. Ik ga eens aan m’n zus vragen of zij hem heeft want ik ben echt benieuwd of het net zo leuk is als in m’n herinnering.

2 likes

Deze set staat nog bij mijn ouders.
Mijn nichtje heeft er ook nog veel meegespeeld. Echt leuk.

2 likes

Ik had vroeger ook lego belville, met grotere poppetjes. En mijn dochter speelt nu met mijn paradiso lego :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Hatseflats!

26 likes

woaah lekker :heart_eyes:
ik ben benieuwd hoe de jazzclub is qua bouwen! Deel je progress pics?

Jaa ga ik doen! Bedenk me nu ook dat ik de laatste delen van harry potter niet meer heb gedeeld, oeps

2 likes

Ben zo benieuwd naar de jazzclub!
Leuke GWP.

3 likes

@keekie

3 likes

Awhh de eerste gwp is echt heel leuk!

19 likes

En ik kreeg ook een zakje met steentjes om het Chinees Nieuwjaar te vieren dus ik heb mijn restaurant een kleine makeover gegeven.

Wat zat er onder andere in:
Die drakenkoppen aan de gevel
De lampionnenslinger
Het bouwseltje er naast
De gouden hekjes en alles wat er op ligt
Wat op het bankje ligt
Wat de minifig vasthoudt en de sjaal
Plus nog wat kleine dingen

17 likes