LEGO

Man en ik zijn al twee jaar af en aan bezig met ons project der projecten: het meisje met de parel in Lego :heart: We kwamen dit ‘schilderij’ tegen in de Lego store in Amsterdam en waren helemaal verkocht. Dus we besloten om hem na te gaan maken. Hij is nog niet af, maar zover zijn we inmiddels:

We hebben veel foto’s gemaakt, en kwamen op internet ook een handige afbeelding tegen. We hebben elk kleurtje en blokje in kaart gebracht en uiteindelijk de blokjes voor de ‘plaat’ zelf besteld en in elkaar gezet. Er missen nog een paar blokjes zoals je kunt zien. We zijn nu bezig met het uitdenken van de lijst. Als jullie het leuk vinden plaats ik af en toe een update!

72 likes

Fantastisch!!!

5 likes

Wow, wat geweldig mooi gedaan! Gaan jullie een zelfde soort lijst doen?

2 likes

Ja precies hetzelfde, ook in geel. De kleur haalt het geel in het schilderij naar voren, en het is echt een eyecatcher vinden we :slightly_smiling_face:

4 likes

Geweldig dit🥰

4 likes

Wat ontzettend cool! Ik wou dat dit een pakket was. :heart_eyes:

2 likes

Wow, zo tof!! :smile:

1 like

Pas geopereerd en nog niet volledig aan het werk. Eindelijk tijd om The Office Lego te maken!

De details zijn geweldig.

Parkour!

28 likes

Wieeeh, ik heb pas een grote set van een straat (lekker duidelijk, een echte beginner hier :p) gemaakt. Detective’s office.

Vond het helemaal leuk. Maar één zo’n gebouw is niet echt iets wat ik neerzer. Ging ik gister dit topic lezen, zag ik een super leuk kerstdorp van Lego. Dus dat ga ik sparen / bouwen! Voor ons eigen kerstdorp dit jaar.

Heb nu Santa’s visit besteld. Via de Lego site, want dan kreeg ik er een konijntje en nog een zakje lego bij. Zo’n zin in!! Ga marktplaats in de gaten houden voor meer sets!

7 likes

Ik vind deze zó leuk om te bouwen! Megaveel details, leuke manieren om iets te bouwen. Ik nader alleen wel het einde :sob:

(Lego is mijn manier om van mijn korte concentratie iets positiefs te maken, want dan doe ik er lekker lang over haha)

15 likes

Deze set (harry potter) voor 40 euro kunnen kopen via Marktplaats. Nog helemaal nieuw! Die leek me wel leuk voor in het winterdorp :blush: hoort nog een ander huisje bij ook. Ga er misschien een alternatieve build mee doen maar vind hem.zo ook heel leuk!

12 likes

Na maanden gisteravond eindelijk verdergegaan met Starry Night. Dit is zak 2 toegevoegd. Op één steen na heb ik zak 3 ook al klaar, maar dat laatste steentje ontbreekt in mijn set en heb ik dus eerst aangevraagd bij Lego. Een W.I.P. foto volgt als ik dat steentje heb haha.

Nu maar verder aan een andere set die ik nog had liggen, Encanto!

Zo’n gezellige zet met al die kleuren!

(vriend is op de achtergrond bezig met de McLaren formule 1 auto)

13 likes

Wat fantastisch om dit samen met je vriend te kunnen doen. Goals x 100 :heart_eyes:

3 likes

Zakje 2 af!

8 likes

Zakje 1 tm 5 is af van de jazz club, dus de benedenverdieping is af! Zitten hele leuke details in, maar is tot nu toe niet de spannendste set die ik heb gebouwd. Vond bijvoorbeeld het politiebureau, hotel en de diner tot nu toe leuker om te bouwen. Maar ik ben nog niet klaar dus wie weet verandert m’n mening nog.

Paar foto’s hieronder, de rest in de spoiler.

Deze muzikant heeft een gehoorapparaat

meerrrrrr

15 likes

Fotospam!

Zakje 3

Oh vergeet zijn beestje

Zakje 4:

En laatste:

12 likes

Casita :heart_eyes:

1 like

Zakje 1en2 van hogwarts :slight_smile:

7 likes

Hogwarts als in het 400 euro hogwarts? :heart_eyes:

2 likes

Ja! :heart:

Al jaren op mn lijstje en uiteindelijk van mn baas gekregen als bedankje.

10 likes