Ohh niice, dat zijn nog eens bedankjes haha (oke waar werk je en waar kan ik solliciteren)
Zooo, wat tof van je baas! Veel bouwplezier!
Ik wil ook ooit nog heel graag de NES
en misschien Bowser voor erbij
Krijg vanavond Winnie the Pooh binnen:
Zit ook nog over deze na te denken, omdat ik Starry Night ook heb:
Hebben jullie nog iets dat hoog op de verlanglijst staat?
De NES is echt fantastisch om te bouwen en eenmaal af staat hij ook leuk! Dus echt aanrader. Bowser heb ik nog niet gemaakt maar ik ben wel heel benieuwd of die leuk is om te maken.
Haha ook toevallig. Ik ben vandaag bij Intertoys geweest voor Boutique Hotel🤩
Ik heb hem meegenomen, mijn vriend is volgende maand jarig en het is dus wel een heel gaaf vervroegd verjaardagscadeau haha. Gaan we lekker samen bouwen!
Ik ben recent begonnen met Starry Night bouwen, maar nu pas een heel klein stukje gedaan. Wel zin om weer verder te bouwen!
Mijn verlanglijstje op dit moment:
Heb het ‘gewone’ boeket al, maar vind deze wel echt een heel toffe aanvulling daarop!
Deze vind ik zo leuk hahaha! Hij is maar een tientje dus waarschijnlijk koop ik hem wel een keertje

En ik vind stiekem de typmachine nog steeds heel gaaf, maar die vind ik toch wel echt te prijzig.
De NES ligt hier nog op mij te wachten:
Samen met de orchidee:
En op mijn verlanglijstje staan nog:
de Atari
de vetplanten
het boeket met wilde bloemen
de typemachine
de paradijsvogelplant
Ze zijn nog verkrijgbaar voor een pittige prijs op bol.com
Maar… volgens mij komt er een nieuwe versie van de bus uit.
Ben nu bij zakje 11
Ohhh jaloers, zou die echt opnieuw voor het eerst willen maken was mn eerste echt grote legoset en vond hem zo tof! Technic dus echt wel anders, en soms zo lang kloten aan iets waarvan je geen idee had wat het ging worden en dan opeens had je weer een heel tof stuk. Hij staat te shinen op mn ‘legokast’
Heel leuk!! Ook leuk dat je dan de bouwwerken apart kunt neerzetten. Ik heb ze in mijn Hemmes vitrinekast
Jaaa klopt inderdaad! Daar wacht ik op, net als op Dobby
Ja vind het opzich ook wel leuk staan, maar bijv het hotel past echt maar net! En wordt heel snel stoffig zo natuurlijk. Dus misschien moet ik ook maar naar iets van een vitrinekast oid @Hippe_kikker
Die hebben we ook nog in overweging!
Heb het voor nu in de kallax gezet. Die kast versleept van de kleine kamer naar de slaapkamer en alle lego wat beneden op zijn bureau stond als zijnde kerstdorp, er in gezet.
Ben benieuwd of hij blij is straks.
Ik ben begonnen aan de orchidee. 4 zakjes en ik heb daarnet de eerste 2 gedaan . De andere 2 zijn voor een andere keer.
Volgens mij kan je van die doorzichtige deurtjes kopen bij de Ikea voor die vakjes kast.