Got it
Ik ben bezig aan de droogbloemen en ik vind het een leuke set! Het boeket hadden ze helaas niet meer bij mijn Intertoys dus die heb ik besteld. De droogbloemen leken me wat saai maar ik vind het bouwen leuk. Echt heel gedetailleerd.
Ik had hem woensdag ook al binnen gekregen, echt super snel! We hebben hem gisteren in elkaar gezet en daarna, geïnspireerd door de foto’s uit het boekje, gemixt met de bloemen die ik al had (boeket en zonnebloemen) om er twee bosjes van te maken:
Wat een leuke combinatie zo!
Weer een verdieping erbij voor de jazz club! De kleuren van het gebouw beginnen nu wat meer naar voren te komen. Hele mooie gekleurde raampjes er in, ik heb wat extra lichtjes besteld zodat ik die achter de raampjes kan zetten voor een (hopelijk) mooi effect.
De kleermaker, met rollen stof en een leuke old school naaimachine (mijn eigen oude naaimachine als bonus)
En het kantoor van de manager, met een groot bureau, ouderwetse telefoon en een doorkijkje naar het podium eronder
Vind deze set zo leuk, dat ik het zonde vond om hem af te hebben.
Moet hem nog even in een andere volgorde zetten, dan komt hij beter tot zijn recht.
Had de nieuwe set bloemen besteld en gisteren in elkaar gezet. Was even doorbijten om het niet kapot te gooien hier en daar maar dat ligt meer aan mijn doen en laten dan het lego. (Heb even geen foto er bij gedaan omdat die eerder al is gepost)
Ik ook! Maar die prijs…
Ik heb dit niet nodig. Ik heb dit niet nodig. Ik heb dit niet nodig. Ik heb dit niet nodig. Ik heb dit niet nodig. Ik heb dit niet nodig. Ik heb dit niet nodig. Ik heb dit niet nodig. Ik heb dit niet nodig. Ik heb dit niet nodig.
Of toch wel?
Ooh dat mixen heeft me echt over de streep getrokken, wat leuk! Het nieuwe boeket is onderweg
Ah wat leuk! Ik vind het nieuwe boeket mooier dan de oude (wat fellere kleuren en misschien was ik ook wel wat uitgekeken op de oude ) maar zo samen ben ik er weer helemaal blij mee. Ben benieuwd welke combinatie je gaat maken, alvast veel plezier met “bouwen”!
Jaaa omg zo mooi! Maar idd die prijs, en waar moet ik dit nou weer kwijt
De jazzclub is af! Nu nog even wachten op de nieuwe lading lichtjes en dan gaat hij in de vitrine bij de rest. Ik vind het niet de leukste modular set tot nu toe, maar hij staat wel leuk bij de rest denk ik. En nu verder met de harry potter sets die ik nog heb liggen (omg echt schandalig, gewoon voorraad lego)
Het politiebureau is af! Vind het echt leuk staan in mijn kast. Beetje jammer dat de bovenste laag er niet op paste in de kast
Die van up😭
Die van Up is zooo schattig! Ziet er ook uit alsof hij heel leuk is om te bouwen.