Heel schattig die van Up
Gescoord in Kampen. Daar zit op het industrieterrein een lego winkel. Steentjesplein. Niet een officiële maar een uit de hand gelopen hobby denk ik.
Hij had echt veel zeldzame ook! Waaronder deze.
De set van Up komt 1 april uit, vind hem zo leuk
Zakje 1 van de Winnie de Poeh set.
En bij het kopen van deze set kreeg ik deze twee paassets. Van vorige jaren heb ik ook nog paaslego.
Geweldig dat alles zo uitgestald staat
Het huis van up lijkt mij ook heel leuk, ik heb alleen niks met die film (nooit gezien). Maar qua huis en hoe het eruit ziet, knap ontwerp zo.
Ik heb m gisteren nog gekeken als voorbereiding op de lego set
Deze scene moet je toch echt kijken.
Eigenlijk wil ik ook die Up-set ook maar ik had de afspraak gemaakt dat ik alleen natuursets mag hebben, dus de boomhut, a-frame etc.
We hebben inmiddels een aardige collectie in de woonkamer staan. Verder nog veel van die oude kastelen die ik dus niet boeiend vind en de kinderen hebben nog een gigacollectie maar dat is een rommeltje helaas.
Ik post hier dus zelfden, maar lees heel graag mee. Nu zie ik deze post en denk ik: ok, ik ben niet de enige die graag al die huizen etc. wil hebben. Ik twijfel nu heel erg tussen de boekwinkel en het hotel, en neig naar het hotel omdat die veel gedetailleerder voelt. Ik zie dat jij ze beide hebt, welke vind/vond je het leukste?
En in mei gaan we naar Legoland, dan wil ik graag de A-frame boshut kopen
Sowieso het hotel!
Haha ok, het hotel it is!
Wij hebben inmiddels al een aardige verzameling (ook deels door m’n zoontje van 4 die net zo lego-gek is haha), en ik vind het zo leuk om samen met hem te bouwen, maar ook om de wat grotere sets te hebben en dus uiteindelijk zo’n straat te hebben (ik heb ook het kersthuis en kerstdorp en wil die elk jaar opnieuw opbouwen met kerst).
Vraag: hoe houden jullie die huizen in hemelsnaam stofvrij? Met een doekje er overheen gaat natuurlijk niet echt met al die kleine steentjes en losse onderdeeltjes
Ik heb heel veel in vitrines staan want het stof is idd verschrikkelijk. Wat er buiten staat probeer ik met een fluffy makeup kwast stofvrij te maken.
Mijn lego verzameling inmiddels een paar sets staan afgebroken in de berging, stuk of 5 sets geloof ik (oa de mario kubus, home alone huis, harry pottter trein), plus nog alle lego van m’n zoontje aiiii
Heel gaaf, deze collectie! een make-up kwast is inderdaad een goeie!
Ik heb het hotel besteld
Van de week naar de Lego store in New York geweest.
O.a de brickheadz van lady liberty gekocht, de magneet en een NY editie van de lego fles.
Ik wilde vandaag de Up-set kopen in Utrecht maar hij was instore ook uitverkocht.
Op de site is hij weer he? Alleen langere verzending. Op intertoys zelfs nu met 9 euro korting!
Dan wordt het daar maar bestellen en heb ik straks een enorm gekleurd huisje tussen mijn lego bos.
Thanks voor deze tip, heb hem meteen daar besteld
Haha meteen besteld