Vrolijk Pasen!
Omg ik zit tussen de Lego Ideas te kijken waar je op kan stemmen.
KIJK NOU. Meteen gestemd haha!
En heb ook als ATLA fan deze even gesupport
Die Avatar is wel heel leuk!
Ooooh ik wil die appa, zo schattig
Grrr ik wil de blacksmith kopen. Op de lego site zelf 180 euro en heel veel andere aanbieders voor 150. Maar bij lego krijg je die leuke bloempot erbij… twijfel twijfel
Hebben jullie die little mernaid set al gezien die binnenkort uitkomt? Die staat nu met stip op 1 op mn wishlist
Jaaa echt heel tof! Wel weer een dure, volgens mij 280 euro
Nee joh, 159,95
Oh dat is een iets redelijkere prijs, ik weet niet hoe ik dan 280 in m’n hoofd had zitten blijft veel geld natuurlijk maar hij is echt tof. Krijg beetje polly pocket throwbacks
Ik kan niet slapen en vond dit topic. Wat leuk om jullie zo enthousiast te zien. Mijn zoon heeft nooit veel om Lego gegeven maar mijn dochter gaf laatst aan: mama ik wil lego maar dan niet die grote (duplo) maar die kleine (er zit best veel leeftijdsverschil tussen mijn zoon en dochter). Van mijn zoon had ik nog wat van die simpele classic bouwsets en die gaf ik aan haar. Ik was verbaasd dat ze er voor haar leeftijd al best goed in was. Natuurlijk moest ik wel helpen maar ze kon al veel zelf. Zelf heb ik Lego ook altijd leuk gevonden dus het is weer aangewakkerd. Mijn zoon heeft ook nog wat andere sets (van Lego Batman the movie, achtbaan en nog wat creator dingen) en deze ga ik nu samen met haar maken. Nu is het vakantie dus we hebben de tijd Zelf wil ik nu de bloemen!
Ik was gisteren in playtoday in Gouda. Echt een aanrader, zij hebben veel en soms tegen een betere prijs dan de legowinkel.
Ik kijk uit naar de lotusbloemen die 1 juni komen.
Oo die zien er wel cute uit!
Is er iemand die heel toevallig die mini Death Star Al’s gift bij haar bestelling heeft / krijgt en hem wel wil verkopen?
Ik heb dit weekend de Lego hemel gevonden, te vinden bij onze Oosterburen. En ik heb er zelfs mijn vakantie voor aangepast, helaas wel pas in September. Ik vind het te ver rijden voor een nachtje weg/in een weekend.
Verder heb ik 1400 stuks steentjes aan pick a brick besteld, ik zal foto’s delen als het binnen is.
Ik wil als verrassing de Lego van mijn vriend schoonmaken en sorteren. Hebben jullie tips? Dreft? Allesreiniger? Wasmachine? Stukjes met stickers eruit filteren?
Heb je een bepaald project, dat je zoveel steentjes hebt besteld?
Dat laatste sowieso, stickers zijn meestal niet watervast.
En ik weet niet hoeveel lego het is, maar je kunt bijvoorbeeld de lego even laten weken in de wasbak met wat soda, nog paar keer goed afspoelen met schoon water en en dan in een sla centrifuge doen om het goed droog te krijgen aan alle kanten. Kleine lego zou ik niet in de wasmachine doen, terwijl ik de duplo van m’n zoontje wel eens in een kussensloop in de wasmachine heb gedaan.