Lego

@YangBo Hahaha ja erg hé. Ik had zo’n spijt dat ik de oude sets nooit heb gekocht dat ik er nu geen een wil missen :sweat_smile:

Ik ga straks met mijn studio met mijn dochter wisselen van kamer, ze heeft nu nog een klein baby kamertje, dus ik moet een oplossing zoeken voor mijn boeken en Lego :rofl:

1 like

Ik zag het inderdaad in een filmpje! Lijkt me erg tof. Is het moeilijk om het in elkaar te zetten? Haha sorry voor de vragen, ik ben echt een noob.

1 like

Nee hoor, het instructie boekje is heel duidelijk :slight_smile:

1 like

Voor wie graag nieuwe lego sets koopt in de winkel: bij Intertoys is nu 20% korting op een aantal creator sets (waaronder de diner, gebouwenset, garage op de hoek en de Taj mahal)!

2 likes

Ik heb deze vandaag gekocht :heart_eyes::

Eigenlijk wilde ik de bookshop kopen (Creator-serie), maar die lijkt overal uitverkocht te zijn (of belachelijk veel meer te kosten), dus dat zal voor een andere keer zijn. De bloemen wil ik als decoratie in een vaas zetten en ik zal mezelf echt moeten inhouden om niet alles in 1 keer te maken, haha. Ik heb echt m’n liefde voor Lego herontdekt.

Ik zag trouwens dat er ook een hele serie is in kerst/winterthema. Helaas is kerst al voorbij, maar lijkt me superleuk om dat als alternatieve kerststal/kerstdorp uit te zetten en ieder jaar iets bij te kopen en maken.

5 likes

Waar heb je deze gekocht? Ik zie alleen maar dat ie overal is uitverkocht.

In de Lego-winkel in m’n stad.

@FISSA: Leuk! Ja, het peperkoekhuis zag ik staan en Santa’s workshop e.d. Zo leuk allemaal!

2 likes

Oh tof!! Ik ben druk aan het zoeken om m voor een redelijke prijs ergens te krijgen.

Met een beetje geluk heb ik de bookstore voor de originele prijs op Marktplaats gevonden, nieuw in doos. Heb zo veel zin om die te gaan bouwen.

2 likes

Aah, super! Ze hebben hem nog op 1u45min rijden, maar ik weet niet of ik dat kan verantwoorden, haha :joy:. In andere tijden zou ik er een daguitstap van maken, maar daar is het nu ook niet zo’n ideaal moment voor.

Edit: ik heb hem toch nog gevonden en besteld (MisterBricks), woensdag binnen normaal :heart_eyes:.


:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

13 likes

Ik ben nu ook helemaal hyped :heart_eyes:
Misschien ga ik nog wel de skylines van Londen en New York halen.

9 likes

Ooh zo leuk! Lijkt mij ook wel heel leuk om deze een keertje aan te schaffen!


Ik heb samen met mijn vriend vooral Harry Potter-lego. Is een beetje jeugdsentiment en gedeelde interesse haha. Dus ik heb hier een aantal Hogwarts-pakketten staan en hij heeft o.a. Diagon Alley. Ik zal van mijn Hogwarts wel eens een foto maken! In de zomer komen er ook weer allerlei nieuwe Harry Potter sets uit, denk dat we dan wel weer wat gaan kopen.

2 likes

Een legotopic :scream:

Wij zijn net klaar met de Boomhut.

We hebben al een aantal sets van Harry Potter staan (het kasteel, de bus en Hedwig) die af zijn. Nu is het even kijken of we aan de Bonsaiboom beginnen of dat we aan een andere set beginnen. Mijn vriend is nu bezig met de Landrover, maar dat is mij te technisch :joy:

2 likes

Ik ga Hedwig voor mijn verjaardag vragen.
Dat wordt mijn allereerste lego ooit!! :scream:

@V.Kirby toffff! Wil je een foto delen?
@FluffyCow ik kijk uit naar je foto’s :grin:

1 like

Ik heb ook eindelijk het boeket, vind hem super leuk!

Wil eigenlijk ook nog de Winnie de Poeh set, maar ik weet niet zo goed waar ik hem neer kan zetten als ie klaar is. Vind het zonde om hem terug in de doos of in de kast te doen…

15 likes

Er komt een nieuwe set in de Botanical Collection haha:

Stuk prijziger dan het boeket, richting de 100 eurie

12 likes

Maar toch wel heel leuk!

Als het weer herfst wordt gaan de herfstbladeren erop :heart_eyes:

16 likes

Wowwww wat ontzettend gaaf! Echt een pronkstuk :heart_eyes:

Ik vond hem ook super leuk om te bouwen met de drie verschillende hutten met allerlei accessoires, meubels etc. Echt een aanrader.

1 like